Ja, en de rechte onderkant van de maanfase vind ik ook een stuk minder mooi.
vs:
Ik weet daarnaast niet of ik ooit aan geel- of roségoud zou beginnen, want bleke huid, nog geen 65, en weinig behoefte om met iets opvallend duurs rond te lopen.
Ja, en de rechte onderkant van de maanfase vind ik ook een stuk minder mooi.
vs:
Ik weet daarnaast niet of ik ooit aan geel- of roségoud zou beginnen, want bleke huid, nog geen 65, en weinig behoefte om met iets opvallend duurs rond te lopen.
Ik heb de 14060 gehad, maar die rammelband is niet aan mij besteed. Daarom een vers exemplaar ![]()
Geel- en rosegoud is zalig. Ik ben zo bleek als een polar explorer, nog niet eens op de helft van 65 en niemand heeft het door als ik met een 6.5mm dikke perpetual calendar of een 7mm Breguet rondloop.
M’n speedmaster en Datejust vallen meer op.
Nou, nog even en je hebt me overtuigd.
Heuer heeft, eerste helft jaren '80, ook een Titanium-serie gemaakt. Je ziet ze echt nooit. Maar ik vind ze best leuk. Dus doe mij die dan maar, vandaag! ![]()

Kwam deze gisteren tegen bij een juwelier; zag er erg goed uit, RW doet leuke dingen de laatste tijd!
Die spreekt mij meer aan dan die Omega. ![]()
Gaaf man. Welke maat is dit?
Heb niet zo veel met Hamilton, en ook niet met field watches, maar een lekker titanium sporthorloge dat niet het formaat hockeypuck heeft is schaars tegenwoordig ![]()