Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

10 likes

Dat is wel een gaaf ding :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

15 likes

20 likes

19 likes

Vintage looks met moderne techniek… jammer van het Milano Cortina logo op de achterkant, anders zou ik het wel eens een graaltje kunnen noemen :slight_smile:

26 likes

Je kijkt bijna nooit op de achterkant, toch?

Ik houd ook niet van die opdrukken, maar dit is wel geslaagd hoor.

In een wereld waar je de mooiste volgouden pie pan constellations ruim genomen voor <8k kan kopen, vind ik 23k ofzo voor deze wel erg ingewikkeld. De oudere blijven bovendien meer verfijning hebben. Ik neem deze van @Vanne wel, bijvoorbeeld.

19 likes

De Heuer 2000 ‘Axel Foley’ (uit BHC2) had ik vandaag wel 'n dagje willen dragen. :sunglasses:
Zegarek „Gliniarza z Beverly Hills”. Co nosi na nadgarstku Eddie Murphy w 4  części? – Portal o zegarkach, wiadomości branżowe, prezentacje, recenzje

Tja, I’m a sucker for eighties stuff… :nerd_face: :sweat_smile:

6 likes

Klopt ook weer. De adviesprijs van 21k is ook wel een dingetje… voor die prijs mag het allemaal wel kloppen en heb ik graag een neutrale achterkant :wink:

Ik heb een no date Pie Pan Connie gehad in geelgoud. Prachtig horloge, ik mis 'm nog wel eens… maar vintage is toch wat delicater. Op een dag was de bezel er zomaar afgevallen bij mij op het werk. Gelukkig had een collega hem gespot en heb ik die kunnen laten terugplaatsen. Reserve onderdelen voor de uurwerken zijn ook altijd maar moeilijker verkrijgbaar voor derde partijen enz. Dan is een modern horloge wel heel zorgeloos :slight_smile:

Los daarvan, de prijs is gewoon te gek voor woorden. Maar wie weet halveert hij wel op de tweedehandsmarkt zoals bij de gouden GS’en. Dan is 't weer wat anders.

3 likes

Ze zijn wel iets delicater, maar ik leef niet ruig :slight_smile: Ik ben benieuwd of reserveonderdelen voor deze nieuwe co-axial Omega wel te vinden gaan zijn. Al hoef je je daar pas over een jaar of 10 zorgen over te maken.

Zeker. Voor de helft van de prijs kocht ik geen Constellation maar deze:

13 likes

10 likes

Prachtige flyback chrono :star_struck:

1 like

Iemand een idee waar deze Nato te koop is? :blush:

8 likes

Zou dit hem kunnen zijn?

1 like

Lijkt er idd wel erg op,dank je! :+1:

1 like

Ik mag hopen dat dit allemaal wel zal meevallen in de toekomst. Maar zal van de goeie wil afhangen van Omega… het is gelukkig een courante uurwerkreeks in de huidige Omega catalogus, dat zal ook wel schelen.

Dat snap ik helemaal, prachtstuk! Voor 10k+ is er inderdaad heel wat moois te koop. Het doet me afvragen hoe goed die Seamasters uberhaupt verkopen :thinking:

2 likes

Gelijk heb je. Zelfs witgoud zou mogen.

9 likes

23 likes

Ik ben bang dat er best een groep écht rijke mensen is die zo’n Seamaster koopt gewoon omdat het kan, maar deze zelden draagt. Mijn vermoeden is dat zo’n Seamaster eerder een 20e of 30e horloge is in de collectie dan de 3e.
Maar misschien zit ik er naast.

3 likes