Als je het kan betalen, kopen natuurlijk. Grail, beschikbaar en budget op hetzelfde moment is gaan.
Dan zal mijn Explorer 2 hiervoor wel moeten wijken. Dat is onderdeel van dat budget. Denk er tot morgen over. :arrow_up_down:
Classy!
Ik vind een Explorer II erg mooi maar als ik er morgen 3 wil kopen, zijn ze beschikbaar. Dat lijkt me voor deze Cartier toch net anders. Ik vind deze Cartier trouwens fantastisch!
Ja dit dus… keeping you posted! Als er iets gebeurd, wss dit weekend de EX2 nog tekoop. Deze Cartier zou wel het beste duo vormen met mijn 1968 Grand Seiko 45gs trouwens.
Koop dan
Krijg er een paar petsen bij thuis… maar dat is het waard denk ik.
Ga er dit weekend over denken.
Deze Grand Seiko zou een mooie aanvulling op mijn huidige duo Grand Seiko’s zijn! Lijkt me dat deze wijzerplaat in het zonnetje ook geen straf is om naar te kijken! Zou dus wel een dagje om de pols mogen vandaag!
Wat een pracht horloge!
En geen echte kleine seconde natuurlijk
Endgame op dresswatch gebied.
Ik wil de pret zeker niet bederven, want zo’n Tonneau is prachtig. Echter, ik vond het héél delicaat voelen. Heb je er al eens een in handen gehad?
Ik ben veel vintage horloges gewend en de tonneau is zeker top 3 van horloges waar ik het meest voorzichtig mee zou zijn. Zelfde geldt ook voor vintage Cintree.
Deze helaas misgelopen Tank had ik graag vandaag gedragen, maar net iets te lang getwijfeld begin dit jaar… Helaas, had ik maar… Kwam hem nog tegen tussen m’n screenshots
Volgens mij was deze er eerder dan de gelijkvormige PP!
Helaas nooit in handen gehad! Vind ze prachtig! Waaruit bestaat dat delicate voor jou? Zit hem dat in het uurwerk? Voelt het fragiel aan?
En zonder scheve datum