Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Ze zijn absoluut mooi en uniek qua vormgeving. Maar ze voelen voor mij inderdaad fragiel aan.

• Redelijk licht (ondanks gouden kast), mede omdat de kast zo dun is.
  • De kroon bij vintage Cartier is altijd een kunstwerk, maar geeft weinig vertrouwen.
  • En het glas is groot, erg bol en is op een manier in de kast geplaatst die het doet lijken alsof er ruimte tussen zit (zie mijn foto hierboven).

Ligt echt aan het model. Een Tank Louis, Tank Normale of Cristallor uit dezelfde periode is ook delicaat, maar voelt niet fragiel.

1 like

Speciaal voor de zondag

15 likes

Ooit :sleeping:

14 likes

Aii dat klinkt inderdaad als een delicaat horloge. Nog maar eens goed over denken en wellicht eens passen. Was misschien iets te enthausiast.:smiling_face_with_tear: Bedankt voor deze nieuwe inzichten! :facepunch:t2:

Nogmaals, ik wil je niet ontmoedigen want het is een prachtig horloge, maar passen raad ik zeker aan

1 like

Dat ga ik zeker eerst doen. Blijft een grail dit horloge! Thanks! :muscle:t2:

Deze mag vandaag wel een dagje!

15 likes

Toch maar eens kijken of ik zonnig weer kan afdwingen met een zomerse banger.

9 likes

Nieuwe Hidden G-Shock

3 likes

Dit heeft JLC echt top gedaan. Wat een fraai horloge! :yum:

14 likes

Heel mooi. Maar echt dun op een mannenpols.

1 like

Als in te smal? Of te plat?

1 like

Ik hou wel van plat. Maar deze is echt wel smal.

1 like

19 likes

Deze eens proberen… 29 x 33 mm, waarschijnlijk toch net een tikje aan de kleine kant.

Dus dan deze maar?

15 likes

Leuk he, dat oriënteren? Eigenlijk het aller leukste aan de hobby. Benieuwd wat je uiteindelijk gaat kopen. Want uiteindelijk ga je er eentje kopen Koen, dat weet je zelf ook wel. :grin:

5 likes

Dat is zo! Beetje windowshoppen en filmpjes kijken…

:joy:

“Uiteindelijk” is een rekbaar begrip. Eerst moet het budget er zijn, vervolgens is het de vraag of ik zo’n bedrag op één horloge wil stukslaan. :thinking:

3 likes

Verlangen is vaak mooier dan hebben.

6 likes

Ja, en toch zijn er horloges die je nog steeds wilt hebben als je ze eenmaal hebt. Het is alleen niet zo makkelijk van tevoren te weten welke dat zijn.

3 likes

:thinking:

2 likes