Best afdoen voor je je handen wast inderdaad
Heb je zo’n dik horloge en dan moet je de trein nemen…
Deze Zenith stond al boven aan mijn grail lijstje maar onlangs deze speciale uitvoering ontdekt and I’m in love!!!
Tof! Iets rustiger dan de cover girl. Had wel met minder tekst af gekund
Eens maar dat is bij veel horloges het geval… de Tudor Pelagos is daar ook zo’n voorbeeld van
Zeker! Het geldt voor bíj́na elk modern horloge.
Pelagos en Rolex deap see zijn inderdaad wel de beste voorbeelden.
Dat is ‘m.
Best gaaf op die foto eigenlijk…
Jij ook? Ik vond nou juist die bruine tegenvallen binnen een release die mij uiteindelijk wat vertwijfeld laat. Juist de fellere kleuren doen het in mij ogen hier beter en het bruin/ecru is te flets. Verder heb ik geen vernietigende kritiek op het concept of de uitvoering, behalve dan dat het kan neigen naar een oubollige indruk, maar uiteindelijk puur of ik het nou wat zou vinden voor mezelf. Wat dat betreft was er een keur van dress releases die mijn interesse op eerste gezicht teminste recentelijk meer wisten te wekken, Beaubleu, Serica, echo/neutra, Feynman, Yema, Heinrich, Maen, …
Mooi
Is dit een nieuwe release? Ik ken alleen deze
https://api.ecom.longines.com/media/catalog/product/w/a/watch-collection-longines-master-collection-l2-843-4-63-2-1733407866-hero.png
Precies, wat hierboven gezegd werd. Helaas was de eerste release niet alleen wat as de grote kant, maar erg duur en strikt gelimiteerd in edel metaal. Mocht ik deze kant opgaan, dan zou ik de 38mm kleine seconde versie overwegen, waarschijnlijk in zwart. Maar dit ‘origineel’ laat zien hoe goed het kan werken in goud.