Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Best afdoen voor je je handen wast inderdaad :sweat_smile:

9 likes

Heb je zo’n dik horloge en dan moet je de trein nemen… :wink:

Deze Zenith stond al boven aan mijn grail lijstje maar onlangs deze speciale uitvoering ontdekt and I’m in love!!!

7 likes

Tof! Iets rustiger dan de cover girl. Had wel met minder tekst af gekund

1 like

Bevalt hij je @Fate_Amenable_To_Change ?

14 likes

Eens maar dat is bij veel horloges het geval… de Tudor Pelagos is daar ook zo’n voorbeeld van

1 like

Zeker! Het geldt voor bíj́na elk modern horloge.
Pelagos en Rolex deap see zijn inderdaad wel de beste voorbeelden.

1 like

@tompj @Fate_Amenable_To_Change is dat de SJE101?

Dat is ‘m.

1 like

Best gaaf op die foto eigenlijk… :ok_hand:

2 likes

Geslaagde discount longines master chrono van Candino. Jammer van de G-Schock sizing a 44mm.

1 like

Jij ook? Ik vond nou juist die bruine tegenvallen binnen een release die mij uiteindelijk wat vertwijfeld laat. Juist de fellere kleuren doen het in mij ogen hier beter en het bruin/ecru is te flets. Verder heb ik geen vernietigende kritiek op het concept of de uitvoering, behalve dan dat het kan neigen naar een oubollige indruk, maar uiteindelijk puur of ik het nou wat zou vinden voor mezelf. Wat dat betreft was er een keur van dress releases die mijn interesse op eerste gezicht teminste recentelijk meer wisten te wekken, Beaubleu, Serica, echo/neutra, Feynman, Yema, Heinrich, Maen, …

1 like

Kom maar door voor een dag, of twee

7 likes

10 likes

Mooi :star_struck:

Is dit een nieuwe release? Ik ken alleen deze
https://api.ecom.longines.com/media/catalog/product/w/a/watch-collection-longines-master-collection-l2-843-4-63-2-1733407866-hero.png

Is één van the Master 190th anniversary collectie uit 2022:

4 likes

Precies, wat hierboven gezegd werd. Helaas was de eerste release niet alleen wat as de grote kant, maar erg duur en strikt gelimiteerd in edel metaal. Mocht ik deze kant opgaan, dan zou ik de 38mm kleine seconde versie overwegen, waarschijnlijk in zwart. Maar dit ‘origineel’ laat zien hoe goed het kan werken in goud.

1 like

10 likes