Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Patek Philippe Calatrava, Ref. 6119

Ik denk dat dit toch wel DE dresser voor mij zou zijn. Even weekje proberen :innocent:

22 likes

Heb de dial al liggen. Credits voor foto @gulenissen op insta.

9 likes

Goede genade, wat een wanstaltig ding…:woozy_face:

2 likes

Poah mooi! Welk refnr?

1 like

17 likes

Ben heel benieuwd wat het gaat worden :+1:

1 like

Ik ben geen fan van de ontwerper van dit horloge, hij ontwierp een stel Morgans, maar wel van Marcello Gandini (door wie hij zich liet inspireren voor dit eerbetoon).

5 likes

Of toch de geelgouden

16 likes

Ja precies, ik heb het nog niet eerder zo erg gehoord, men vertelde dat ze er zelfs terugsturen, omdat het mensen afschrikt… ik ook.
Het zorgt wel voor een negatieve kwaliteitsbeleving van het product. Maar wel een heel mooi horloge, zeker op leer. Op staal een vreselijke glimmert.

2 likes

Goed om te weten. Ik houd het in gedachten als ik ga passen. :+1:t2:

1 like

Lijkt me wel leuk voor morgen.

OIP-2495330011.XqTVzFHkk5sHZEM7KCQZ7wHaHa

2 likes

Ik snap je helemaal in deze. Wat een toffe Breitling :heart_eyes:!

1 like

Deze Omega Aqua Terra en dan de Quartz versie, in combinatie met een lederen band zoals afgebeeld, mag ook nog wel een keer deel uit gaan maken van de collectie.

10 likes

Vandaag een keer groen!

:drooling_face:

19 likes

Geel goud!

1 like

Je kunt/mag deze een weekje proberen (Hoe dan?) of je zou graag een weekje willen proberen? Hoe dan ook, inderdaad een fantastische dresser!

1 like

Ja dit dus, ik moet qua dresser ook wel een beetje een stoer (niet te klassiek) horloge hebben qua leeftijd en kleding stijl. Ik weet niet of ik er al aan toe ben :melting_face:

1 like

Dat zijn mijns inzien geen criteria (meer) voor het al dan niet aanschaffen van een dresser. Qua leeftijd zou ik volgens jou in de doelgroep vallen maar ik draag mijn dresser zowel bij formele zakelijke kleding als ook op t-shirt/polo/jeans. Als niet zeker weet of je überhaupt aan een dresser toe bent, dan is het wellicht een optie om niet gelijk te beginnen met een 6119 van €32.000.

3 likes

Je hebt helemaal gelijk, maar in hoofd ben ik nog maar 35. Haha

Hij ziet er zo niet uit dus met een sportiever bandje misschien, en ga hem zeker niet nieuw kopen.

https://uhrforum.de/threads/patek-philippe-calatrava-6119g-weissgold.602579/

Scheelt toch wat geld

1 like

5 x gedragen, dan heeft iedere keer dat ie hem om heeft gehad hem pakweg €1200 gekost (…als ie voor de vraagprijs weggaat dan een voor retail aangeschaft was.).

1 like