Top man hoop dat je hem vlug om je arm kan doen
Ik hoop het! Aan de andere kant: ik heb geen haast en ben een tevreden man. Heb al een Explorer en een Grand Seiko. Zou wel leuk zijn!
Deze graag, vandaag…
Oef je haalt er wel de stukken uit weer !
Die gedecoreerde wijzerplaat geeft direct een heel aangename warmte aan de wijzerplaat. Iets wat ik soms wel mis bij de strenge Duitse stijl van Lange.
Misschien wel de lekkerste 1 die ik ooit gezien heb.
Wist niet dat dat bestond. One-off, of gelimiteerde serie?
Is ref 112.021, gelimiteerd tot 100 stuks.
Klopt. Die Lange 1 die ik twee dagen geleden plaatste heeft een heel rustige en beetje koude uitstraling. Meer in de Bauhaus-stijl. Deze is heerlijk warm en kerst-ig. Mooi hoe dynamisch dit design is, en dat Lange dat ook ziet en weet te benutten
De Breguet 1.
Ik was het Fratello artikel over deze nieuwe combi aan het lezen en ik moet zeggen dat dit er best goed uitziet.
Ik ben niet aan de cyclops, fluted is ook niet helemaal mijn ding, sunburst vind ik doorgaans wat goedkoop ogen en Rolex is te opzichtig / herkenbaar, laat staan in goud… maar als ik het toch zou doen, dan maar direct alles in 1 pakket
Ben er ook niet kapot van
Akkoord, het kan mooi zijn, zeker en vast! Zeker bij indirect licht zoals bij mijn Zenith Elite:
Maar met teveel zon of zeker met spots erop krijg je die kringen zoals op jouw Omega en dat vind ik minder. Dan heb in liever een matte of gelakte plaat of een patroon die wat minder uitgesproken reageert op direct licht
Zo, nog een klein bezoekje gedaan. Het door Rolex voor de bus gegooide merk.
Ik zou bijna uit protest direct overstag gaan en er één kopen. Niet over één nacht ijs, eerst laten bezinken.
Maar die afwerking!
Ook van op het eerste gezicht niet direct zichtbare details.
EDIT: deze had eigenlijk in “wat heb jij gepast” gemoeten realiseer ik me net. Excuus!