Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Ja, de Worldtimers zijn wel soort van druk. Ook de onder de mouw weggemoffelde tweede kroon… Die rosegouden is op zich wel supermooi én dun. Prachtig uurwerk. Maar zelfs in de sale toch ruim boven budget.

De annual kalender chrono met gouden bezel is inderdaad een goede kanshebber en niet op fotos te vangen. Geen idee hoe ze dat bij Bucherer gedaan hebben, maar op papier en recht van opzij gezien is hij gewoon dik, maar op de pols valt die dikte helemaal weg.

Ook die wijzerplaat varieert van wit, via zilver “metallic” en crème naar subtiel zalmkleurig met superstrak gelakte dikke indices. En het, mogelijk, storende maand veld, valt in het echt heel mooi samen in het geheel.

Ik was onder de indruk.

7 likes

Sluit ik me bij aan, ik durf (enkel op basis van foto’s uiteraard) wel te stellen dat ik deze het mooiste vind staan in @koetsjh zijn hele zoektocht tot nu toe.

2 likes

vind best dat ze leuke modellen erbij hebben

1 like

Mooi model hoor, maar die weggemoffelde maand op half 5 trek ik slecht. Je zou zeggen dat ze dat met een beetje moeite mooi op de plek van de 6 hadden kunnen plaatsen

1 like

Ja, weet niet wat de reden is, wellicht de Annual Calender module die aangepast is en moet passen op het basis uurwerk.

Ik moet zeggen dat het in het echie veel minder opvalt en op een behoorlijk natuurlijke manier past bij het geheel.

Net zoiets als het datumglaasje op de Breitling Toptime.

1 like

Met me eens @wimm5 ?

Mooie leren band ook

8 likes

Ik geloof dat wel. Heb hetzelfde met de datum van m’n Ebel, die zit op dezelfde plek en zie ik eigenlijk nooit

8 likes

Hehe, jazeker!
Die nieuwste generatie ziet er net ietsje anders uit, andere indices, wijzers…

Die lederen band zit geweldig! Ik heb er een zomers alternatief opgezet. In de wintermaanden zullen we terug wisselen.

7 likes

27 likes

Het Grijze Beest.

28 likes

:ok_hand:

1 like

Nadat ik deze ongelofelijk mooie schoonheid gisteren heb mogen passen, had ik hem vandaag wel graag gedragen. De grijzigere, koelere toon van het platina in combinatie met de ijsblauwe geguillocheerde plaat met de bruine croco band maakten het weer een heel ander horloge dan de geel gouden 1908.

(Plaatje van het internet)

Ik heb geen enkele foto gevonden die dit horloge recht doet. De foto die ik gisteren met mijn iPhone nam al helemaal niet.

16 likes

Kheb ik een beetje met die calatrave van @JohnvdT ook.

De warmte van de geelgoud-witte is enorm charmant, maar de koelte van de witgoud-grijze is ook speciaal.

Denk dat zowel van de calatrava als van de 1908 een warme en een koele best naast elkaar in 1 collectie kunnen.

2 likes

Ik vind de Timex Marlin Jet wel heeeuull sexy. Voor nog geen 300 piek.

9 likes

dat is wat anders dan platina…

I know, maar dat verandert mijn punt niet.
Ik denk trouwens dat de blauwe plaat een groter verschil maakt dan het verschil wit goud - platinum.

Ik kan lastig kiezen vandaag :joy:

1. De duurste van vandaag

1. Al wat betaalbaarder

1. Zie m nog altijd niet op de website staan. De goedkoopste van vandaag: Eclipse vibes

8 likes

Absoluut de GS. Blancpain is te groot / uurwerk te klein, zie positie van datum. Raymond Weil is het net niet. Vorm, lengte van wijzers, de lugs, het is allemaal niet goed genoeg voor een basic design.

Deze Grand Seiko is echt prachtig! Zou 100% mijn keuze zijn boven de (veel duurdere) Blancpain!

Oohh die GS😘, wat is de referentie?