Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Ook heel tof! Merk alleen dat “echte” tool watches bij mij minder aan bod komen. Mis de gelegenheid om ze te dragen en ze zijn vaak stoerder dan dat ik zelf ben.

1 like

Deze op een mooie stoffen strap van Nomos :sunglasses:

16 likes

Heel tof. Doe mij deze dan maar voor de avond.

20 likes

:heart_eyes:

1 like

Begrijpelijk! Is ook echt een icoon! Heb hem eind vorig jaar nog gepast in de medium variant. Ultiem 80’s stijltje! :heart_eyes:

1 like

Bij gaillard toch? Blijft gaaf!

2 likes

Grand Seiko carved logo gold. Een van mijn GS grails naast mijn 45 GS. Zou een mooie set zijn niet?:heart_eyes:

17 likes

Product Placement

4 likes

19 likes

Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen, maar ik heb zowaar zin in een Explorer. Op een leren bandje.

17 likes

Ook specifiek met de witgouden nummerals?

1 like

Ik weet veel te weinig van Explorers om daar zinnig op te reageren, maar in principe ben ik geneigd ja te zeggen tegen witgouden numerals.

3 likes

Ik had plots ook een kriebel voor een explorer 36mm vandaag. Geen idee wat er in de lucht zit. :open_mouth:

3 likes

Jongens, ik wil dit voor één dag door de vingers zien, omdat jullie het zijn. Vanaf morgen weer eens lekker eigenzinnig doen, hoor :wink:

5 likes

Chemtrails, ik zeg het je @Colnago!

1 like

Die moest ik googelen. :sweat_smile:

1 like

Heel belangrijk, je eigen onderzoek doen :sweat_smile:

1 like

Vandaag zou ik de Yema skin diver wel willen proberen.

Mooi uurwerk maar op een duikhorloge slaat zo’n zichtbodem natuurlijk nergens op.

19 likes

Beetje een gek ding. Sporthorloge met een leren band met bloemetjes erop. Als limited edition voor een folkloristische Zwitserse worstelcompetitie :thinking::roll_eyes:
Maar ik vind hem wel lekker :sweat_smile:

6 likes

Niet een zinsnede die je dagelijks tegenkomt :rofl:
‘Bijzondere’ combi van band en horloge ook

2 likes