Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Dat kun je wel zeggen ja :rofl:

Ja dat ook; eigenlijk hoort hier gewoon een rubber band op, of titanium. Maar dat het een beetje vreemd is past dan wel weer bij die competitie denk ik :innocent: :sweat_smile:

JLC blijft trekken

snap trouwens niet dat fotografen ermee weg blijven komen dat de seconde positie niet overeenkomt met de positie van de minutenwijzer op de minute track :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

12 likes

Hij is erg mooi. Het is jammer dat de typografie bij de datum en gangreserve me zo tegenstaat. Het lukt me niet dat te negeren. :neutral_face:

1 like

hmm, nu je dat zo noemt zal het even duren voordat ik dat niet meer opmerk😬, maar die vogel snuit in de dag/nacht indicator zie ik ook te veel…

3 likes

Gr, Vigorelli

10 likes

Omdat ik al een horloge met een geïntegreerde band heb in een klein maatje met wat diamantjes, dan maar een horloge met een geïntegreerde band in een klein maatje met heel veel diamantjes

6 likes

Ik doe mee

Heel mooie versie met die opgelegde indexen en mooie kleuren

8 likes

10 likes

Is ook iets wat me tegen houdt.

1 like

1 like

Misschien moet je die zwartparelmoeren NMI overwegen?

1 like

Zeer mooi dit. Welk jaar?

1 like

IMG_1036
IMG_1035
Zeer aardige chrono deze LIP

10 likes

Heel leuk merk, maar over het algemeen zo groot. Ik zou graag eens selectie proberen

1 like

Is mooi maar ik ben bezig m’n orient een ander saffier te geven, waardoor de paarse kleur veel dieper uit gaat komen

En ik heb al een tudor 925, als er nog een duiker komt dan is dat een serica 5303-3 of “” - 1

Zo’n G10 zou ik best willen hebben!

Bron: Worn & Wound.

11 likes

Deze echte linnen wijzerplaat

7 likes

19 likes

33 likes

Patek Philippe referentie 2508,1957.

1 like