Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Ja absoluut 1 van de mooiste referenties.
En stiekem in geelgoud nog mooier.

Jammer dat je op een foto nooit ziet hoe een dial, kast, wijzers, indexen en plexi fonkelen en glimmen. :crazy_face:

14 likes

:heart_eyes:

Met een JLC spreekt het voor zich, maar het kan wel het onderscheid tonen tussen een quartz en automatisch horloge.

zeker, maar dit heeft een mechanisch uurwerk…

Ja geweldig dit. Op een foto komt vaak amper 60% over van wat je ziet vaak. Zeer fraai ook het bandje erbij zonder stitching :melting_face:

1 like

Oh ja. Dat maakt het ook vaak heel mooi.

Heb deze Calatrava met het geluk ook zo een mooie band. 20-14 mm.

13 likes

Ja super. Ik heb veel naar oa calatravas gekeken om een bandje te laten maken bij Tuns Vietnam. Deze stijl viel op en past mi beter bij de bescheiden lugs van de kleinere dress horloges.

Er is een mooie mix van leegte en plaatsing op de dial van de Calatrava en dat komt mooi terug op het bandje.

16 likes

Deze staat nog steeds op nummer één. Ik zou alleen mijn sub en JLC Reverso ervoor moeten inruilen…

9 likes

Doen.

Een sub vindt je morgen weer en een reverso ook.

:grin:

2 likes

1 like

Klopt! Ik heb een erg mooi voorstel gekregen maar wat me tegenhoudt is horloges in deze prijscategorie opsturen naar het buitenland😅. Was het horloge op te halen in Nederland, had ik ‘m waarschijnlijk al om de pols zitten.

1 like

Ook op een duiker zie ik graag die microrotor.
Die zijde zit tegen de pols, ik kan me niet voorstellen dat dat speciaal kwetsbaar is en het voorkomt dat ik dat deksel er telkens af moet schroeven en er stof in laat.

Blijft deze! Ik heb zelden zo naar een horloge (wijzerplaat) uitgekeken! Wat is dit een dynamische plaat.

18 likes

:man_shrugging:t3:

1 like

22 likes

Geen Genta fan maar dit is toch tof voor een dagje.

8 likes

En ‘s ochtends er naar toe vliegen en ‘s avonds weer terug is toch goed te doen? Heb ik ook eerder gedaan, voor horloges rond de 20k en hoger is dat het zeker waard.

1 like

Echt heel cool de nieuwe Dennison ALD Dual Time.

37mm x 35,6mm case en 6mm dik, dual timezone, stone dial (Lapis Lazuli, Tiger Eye, Malachite, Aventurine, Bloodstone), €765

Wel Quartz en de gouden zijn PVD, maar qua design erg goed gelukt vind ik.

11 likes

12 likes

Kikuchi Nakagawa Murakumo.

16 likes