Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Deze…in a heartbeat…:muscle:

22 likes

Een aangepaste 007

13 likes

Een aangepaste nivada super antarctic

6 likes

^noem me saai maar deze lugs die veel beter aansluiten op welke bracelet dan ook vind ik mooi. En het heeft zo nog steeds een eigen smoel

Voor vandaag zou ik deze wel lusten

5 likes

Opgestuurd naar GP voor wat TLC, 10 weken gaan lang duren…

25 likes

8 likes

Das balen! Ik heb die van @Goldilock laatst even omgehad, prachtig horloge

1 like

Als eigenaar van een Dunhill gespitst op elk bericht.
Kwam een heel mooie tegen. En de gouden van de plaatjes zou ik best een week of wat willen dragen

6 likes

Ik weet niet goed waarom eigenlijk, maar ik blijf die ook gaaf vinden. Nooit in mijn handjes gehad, maar 45mm lijkt me wel erg fors. Prijs is ook niet mals. Eens kijken of ik hem in een Omega Boutique kan bekijken.

1 like

45mm lijkt mij ook idd vrij fors, al is de L2L van 48mm zeer redelijk. En titanium gelukkig want anders is zoiets qua gewicht echt niet te doen. Zou leuk zijn als je 'm kunt passen bij een boutique…wel foto’s maken dan heh. :sunglasses: :+1:

1 like

Ik heb er eentje om gehad, 45 mm is fors maar deze draagt zeker niet zo groot, de lug to lug is relatief bescheiden en te doen, titanium helpt ook daarbij. Het was dat ik het digitale niet goed kon af lezen anders was dit een one piece collection geweest…

1 like

:ok_hand:dunhill heeft ook samengewerkt met Namiki om pennen te maken. Echte kunststukken :raised_hands:

1 like

Precies. Altijd een serieuze aanpak gehad waarbij stijl, ontwerp en kwaliteit belangrijk waren.

1 like

8 likes

Leuke cijfer fonts!

1 like

9 likes

Dit horloge vraagt om een stalen band

2 likes

Prachtig horloge! In de hype ook eens naar gekeken. Toen onmogelijk aan te komen. Kijk net op chrono en zie dat de prijzen behoorlijk binnen bereik zijn gekomen. Deze gaat weer op de shortlist! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Wat is dit?

Met dank aan Fratello voor de prachtige foto’s van deze fantastische horloges.

16 likes