Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Horloge heb ik al, maar ben bezig met project om er een juist gekleurde band bij te creëren!

Dat moet er zo uit gaan zien!

Wie helpt me mee?

10 likes

18 likes

Heel mooi. En getuige de twee random namen op de plaat vast met een stevig prijskaartje?

Ik vermoed dat de namen niet random zijn.
Ken de oorsprong niet, maar heb ze nog gehoord ;-).

Prijskaartje mag wel bij zoiets, maar het blijft best binnen de perken van het redelijke. Niveau Rolex meer dan Patek.

12 likes

Deze aub. Past goed bij mijn auto met discoball lak :joy:

5 likes

Wat ubercool is dat! Een Mars horloge, sjieke kleur ook.

1 like

Nou, zit er redelijk tussenin met zo’n ±22k euro voor een stalen time only met vrijwel alleen machinale afwerking. Verder een mooi horloge. Ik ben ook fan van de roma

12 likes

Ik weet niet wat je bedoelt, ik dacht dat ze titanium waren?

The ASE 300.00 is a modern micro-rotor caliber that provides a traditional touch through the arrangement of bridges and classical decoration. In this way, the movement perfectly suits the 1902 Petite Seconde. While the finishing is mostly industrial, it is on a high level. We find a broad, circular wave pattern (Côtes de Genève), a sandblasted mainplate, chamfered and polished edges, concave polished screw sinks, and beveled and polished screws. The oscillating weight of the micro-rotor is decorated with a chevron pattern, and the teeth of the ratchet wheel are polished by hand.

Lijkt me niets mis mee vergeleken met de concullega’s.
We zijn niet meer in 2018 (helaas).

1 like

Ja true, ik kan niet wennen aan 20k+ voor onedele driehandertjes (zonder extreem veel handwerk)

3 likes

Is dit horloge eindelijk uitgebracht? Dit horloge was al te zien tijdens watches and wonders maar ik heb er sindsdien niks meer over gelezen.

1 like

Nee, volgens mij niet. Nog weinig info beschikbaar.

Horloge voor rappers en rocksterren maar kom maar door!

5 likes

Het verschil van de “2” in 12 versus " op 2-uur blijft voor mij een drempel die ik niet kan nemen
Verder mooi horloge

2 likes

14 likes

Dat is geweldig!

1 like

Is deze al beschikbaar Anthony?

1 like

Dit jeukt erg hard.

Foto gejat van ons gewaardeerd lid @WatchWalker

14 likes

Nu ben ik heel benieuwd hoe dit gedaan worden.
Ik heb ook een stalen band op de 925… Kleur is toch net iets anders, hoewel minder zichtbaar door de gepolijste delen.

3 likes