Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

12 likes

Top!!! :ok_hand: Veel draagplezier gewenst!

1 like

I like

13 likes

:star_struck:

18 likes

Leuke patek 1463. De ‘this used to be an automatic’ tekst betekent dat een sellita automaat hebben onthoofd?

1 like

Ere wie ere toekomt. Uitgezocht door Nick @Nickjackelson

Opmerkelijk: “This used to be an automatic”.

Even opgezocht.

Er zijn er blijkbaar maar 10 van (eigenlijk 20, 10 met een zwarte plaat en 10 met een witte) dus zeer gelimiteerd. De kans dat je deze in het echt meteen komt is dus erg klein. Op wens van een verzamelaar uit Kuwait werd het bekende ETA/Valjoux 7750 omgebouwd tot een handopwinder -door aldus Yvo in een interview- “de rotor stil te zetten”.

Ik vind de plaat heel mooi met die “opgelegde Breguet cijfers” en de tachometer ring. Er gebeurd van de andere kant wel erg veel.

2 likes

10 likes

18 likes

ik vind dat Aventurijn meer iets voor een Venezianico of iets
:grimacing:

1 like

Ik vind het wel leuk dat een venezianico dat ook aanbiedt aan meer democratische prijzen.
Vind jij het daardoor goedkoop aandoen?
Het was typisch iets voor de dure dure merken vroeger

het onderscheidt een GO minder van een Venezianico denk ik inderdaad

1 like

Hmmmzzz
 ik heb niet dat gevoel. Het lijkt me een prachtig materiaal voor een wijzerplaat.
Overigens is het meestal aventurijnglas dat gebruikt wordt, niet de steen. Die geeft een heel ander effect.

Zou beiden wel eens irl willen zien

Dit lijkt me het echte mineraal, van de King of Stone Dials

Rolex gebruikt overigens ook lekker mat gelakte dials, net als Baltic. Vind je dan ook dat Rolex zich minder van Baltic onderscheidt?

3 likes

Ja, maar dat is een algemeen gevoel dat ik heb bij dit merk, los van het materiaal van de wijzerplaat :grinning:

1 like

6 likes

In de ban van Tankjes.

22 likes

Denk dat deze wel op de shortlist komt. Ben nog steeds op het gemak op zoek naar een dresser.

14 likes

Heel mooi he?
De zwarte ook.

Rechthoekig draagt zo mooi gekleed.

De zwarte is ook fraai. Deze vind ik nog net wat fraaier vanwege de small seconds ook in een vierkant frame huist, wat het geheel nog meer in harmonie brengt.

1 like

True.

.

10 likes

De nieuwe

SRPL97

5 likes