Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Niet duur, misschien maar een klap op geven.

8 likes

17 likes

Ubercool

1 like

Zondag chique

14 likes

Door persoonlijke omstandigheden even niet op hf geweest. Met mij gaat alles goed mochten mensen het zich af vragen.

Ot

Alleen is deze Dornbluth aardig aan de prijs april 2023 prijslijst €11430. Ik vermoed dat die intussen rond de €12k zit :grimacing: : voor dit geld kan ik als ik t toch anders zou moeten stuk slaan en een van de Hentschels kunnen kopen en de Fears cherry red.

Deze dus

12 likes

Deze graag. Begin steeds meer te wennen aan de tramrailsband. Die band hoort toch wel echt bij de SMP (afgezien van de 2254.50) en is m.i. echt onderdeel van het ontwerp, zoals bijvoorbeeld de kenmerkende stalen band dat ook is bij de AP Royal Oak.

13 likes

Dit is vet zeg!

1 like

Mooie klok maar 5 bijna dezelfde foto’s plaatsen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

De nieuwe

SLGB005

11 likes

Hoef niet te betalen per foto, dus waarom kiezen dan… :sweat_smile::wink:

1 like

Oeh, dat is een heel vet wijzerblad :yum::+1::+1:

1 like

Oempfh…

1 like

Poeh.

14 likes

Deze eigenlijk wel graag. Twijfels over de redelijk forse afmetingen (44x16). :thinking:

1 like

Kun jij wel hebben Dave

1 like

Ja hoor moet lukken. Maar m’n huidige Squale setje met hun 42x12.5 afmetingen is wel echt perfect. L2L van zo’n 48. :ok_hand:

1 like

Een (King) Seiko heb ik nog niet in mijn bezit. De kast, de band, de plaat - alles spreekt me aan.

7 likes

Verrassend Nick

1 like

Ik heb een sterk fluctuerende, inconsistente smaak, Arjen :joy:

2 likes

Hele toffe release, heb zelf het origineel gehad en zie deze er nog weleens komen.

1 like