De 36 mm. uitvoering in titanium en zonder datum.
Ik ga eens een lijntje uitwerpen naar een ad waar ik binnenkort langsga.
In de hoop deze te passen zonder koop plicht om te kijken of dit wellicht bevalt. En indien deze bevalt te kopen tegen max prijs die ik wil betalen
Ik kom dit model nog altijd niet tegen op sites van de grotere ad’s alsmede meerdere kleinere ad’s terwijl die er toch al een aantal maanden is. #potentieelehobbykiller
Zalig he.
Vervelend dr je deze nergens kunt passen. Ik kan me voorstellen dat deze perfect voor je is. Heel mooi!
Wat voor gevoel denk je dat het je gaat geven als je die om je pols hebt?
Geen.
Ik denk een gevoel van irritatie en het nare gevoel dat je ieder moment betrapt/ ontmaskerd kan worden door een mede-liefhebber
Ziet niemand, maar je moet met jezelf kunnen leven …
Met dit horloge waarschijnlijk niet. Maar in het middle kingdom draadje komen wel horloges voor die de gemiddelde leek ook wel kent. Dan ga je gewoon keihard nat. En dat is minstens net zo waardeloos als jezelf voor de gek houden.
Nou nou, da’s wel wat heftig.
Ik denk dat ik het een aantal dagen tot misschien een week of twee leuk zal vinden, en dat me dan het gevoel zou bekruipen dat het niet echt is. En dat dit me meer en meer gaat storen tot ik het horloge niet meer draag… Dus ja, irritatie.
Die homage komt er ook niet hoor, geen zorgen
Dat zou nog wel lukken maar wat heb je eraan he, zo’n ding te kopen waar je niks aan beleeft
Dit zou me wat minder kunnen schelen, maar mezelf voor de gek houden wel.
Maar zoals ik zei, het druist in tegen mijn principes. En mijn principe is dat het originele ontwerp toebehoort aan het merk, en dat als ik die niet kan betalen, ik vette pech heb. Uit respect voor het merk en de historie van het model.
Deze kende ik nog niet, want een funky ding! Beetje Credor Locomotive vibes.
Heel geslaagd!
Bijzonder knap
Weer zo’n dure helaas
Net opgezocht, stevig inderdaad.