Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Terecht. Ik vind 'm niet goedkoop voor wat het is, maar verder wel heel erg cool en weloverwogen ontworpen. Tuurlijk hadden de wijzers iets subtieler gemogen, aan de andere kant is dit ook wel weer stoer.

Mooi!

Die vind ik ook erg leuk. Misschien dat ik de Hanhart er ooit nog eens uit bonjour ten faveure van zo’n zwarte. Misschien. Op papier ben ik klaar.

Guddumme. Au.

4 likes

Goedemorgen Chris, wat is het advies; uitloggen wanneer je grail binnen is? Jij nu de Reverso er is en ik straks na het binnenhalen van de Staudt guilloche chronograaf?

Onze mede HF’ers blijven ons inspireren en triggeren :thinking:

11 likes

Deze wijzerplaat blijft waanzinnig gaaf, steeds weer als jij hem post! Zilver toch?

Edit: opgezocht en zilveren plaat. Stevig geprijsd wel.

1 like

Het model Concorde is er al een tijd, maar deze uitvoering is nieuw. Gezien het zeer beperkt aantal likes, valt ook deze Pequignet hier op het forum niet in de smaak…ik vind deze supertof, dus vandaag ook nog een dagje proberen:

15 likes

Heel erg wèl in de smaak! :heart_eyes:

12 likes

Wat jammer dat ook deze weer te groot is. Wat een prachtig ding verder :star_struck:

12 likes

De 36MM MUT moon is er toch al een paar jaar?

1 like

Ja superfraai! Ik vind deze nodate 36mm nog niet op hun site? Wat kost dat?

3 likes

Dat is wel een snelle conclusie :wink: Wel een mooi onderscheidend model.

Ik ken het merk niet zo, als ik de website bekijk hebben ze wel echt enorm veel modellen tegen een vrij stevige prijs.

1 like

Deze conclusie is zeker niet gebaseerd op alléén deze post, want dat zou inderdaad wel heel kort door de bocht zijn…:wink:

1 like

Info van Monochrome:

2 likes

Veel geld, maar ook wel veel waar ervoor. Helaas hebben zulke banden bijna nooit microverstelling (tenzij je in de categorie VC shopt) en zijn ze voor mij niet lekker draagbaar…

1 like

20 likes

Ik schrok een beetje van de prijs. Maar het is gek he. Dat zo’n simpel ontwerp zo geslaagd is.

1 like

Singer Heritage Chronograph

22 likes

Er gaaf.

Jammer alleen dat ik als eerste dacht het merk ‘Sugess’ te lezen…

4 likes

15 likes

22 likes

10 likes

Deze wil ik wel eens proberen een dagje :eyes:

15 likes