Het model Concorde is er al een tijd, maar deze uitvoering is nieuw. Gezien het zeer beperkt aantal likes, valt ook deze Pequignet hier op het forum niet in de smaak…ik vind deze supertof, dus vandaag ook nog een dagje proberen:
De 36MM MUT moon is er toch al een paar jaar?
Ja superfraai! Ik vind deze nodate 36mm nog niet op hun site? Wat kost dat?
Dat is wel een snelle conclusie
Wel een mooi onderscheidend model.
Ik ken het merk niet zo, als ik de website bekijk hebben ze wel echt enorm veel modellen tegen een vrij stevige prijs.
Deze conclusie is zeker niet gebaseerd op alléén deze post, want dat zou inderdaad wel heel kort door de bocht zijn…![]()
Veel geld, maar ook wel veel waar ervoor. Helaas hebben zulke banden bijna nooit microverstelling (tenzij je in de categorie VC shopt) en zijn ze voor mij niet lekker draagbaar…
Ik schrok een beetje van de prijs. Maar het is gek he. Dat zo’n simpel ontwerp zo geslaagd is.
@tompj Ik heb semi beet. Zonder verplichtingen ligt die over een aantal weken klaar bij een ad waar ik een aantal maanden geleden reeds geweest ben. T kan toch nog bij de grote jongens. Zonder gezeik dingen gedaan te krijgen. Heeft er mss mee te maken dat ik niet over R begonnen ben. ![]()
@Kad. Hij is bijna te perfect. Saai zelfs wellicht. Eens kijken wat die me in t echt doet. ![]()
@Ronald is dat zo? Is de 36 mm er niet een tijdje tussenuit geweest. Geen idee hou me niet dagelijks met JLC bezig.