Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

20 likes

dit ziet er wel feestelijk uit! welke ref is dit? :thinking:

1 like
3 likes

Op staal graag.

14 likes

Om de woensdag in te kleuren nu het regent

6 likes

7 likes

Deze heel graag

13 likes

Vandaag het toppunt van simpelheid met een horloge met de modelnaam Simplicity. Ik zet me wel even over die lange lugs heen voor een dagje.

13 likes

De blauwe OP’s hebben geen sunburst meer sinds de update van W&W, een hele verbetering vind ik! Geef mij de 36mm maar vandaag :blush:

Er zijn nog weinig foto’s van te vinden, maar deze vond ik op reddit:

De nagellak krijg je er bij de AD gratis bij :smile:

13 likes

Heel mooi Arthur

13 likes

16 likes

nee,oude is veel mooier

1 like

Voor mij met volledig rosé gouden kast en opgelegde nummers dan zou hij perfect zijn (voor zo’n 10k, niet realistisch gezien de huidige prijs voor deze)…

1 like

Dan wordt het na wat onderhandelen wellicht deze

10 likes

Prachtig.

Die staan 'm nu juist zo goed!

Opgelegde wijzers schijnt niet haalbaar te zijn in handwerk productie (Yvo’s feedback op dezelfde vraagtoeb ik mijn maatwerk guilloche bestelde). …

2 likes

Prachtig maar mist subdials maar bovenal is niet groen en geen guilloché :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

I know, maar de guilloche is altijd zonder opgelegde cijfers, zie ook het bericht van @Tuur1968 . De groene is beschikbaar bij van Hell. Wellicht eens gaan passen :wink:

1 like

Royce driver’s watch - jaren '30

En dan mijn favoriete Lancia Augusta, die net terug is uit Schotland. Meer vraag ik niet, Sinterklaas.

3 likes

Ja, en nu wil ik deze dus. Bedankt @Cihanski en @Thyssendo. :face_with_peeking_eye:

7 likes