Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

7 likes

I know las het ook, al begrijp ik het niet en vind ik het eeuwig zonde… Dan is er dus geen Staudt voor mij :sob:

1 like

De nieuwe Nomos worldtimer spookt door mijn hoofd en dan met name de rode Magma, gele Dune en de blauwe Glacier.

De rode is misschien wel wat te rood, de gele te flets geel en bij de blauwe is het contrast met de rode bol nogal aanwezig. En die heeft een fauxtina lume. Maar toch zijn ze alle 3 gaaf! Zeker op een Nomos textile strap :blush:

Wat zouden jullie nemen? Stemmen maar! Ik ga vandaag voor de Glacier denk ik… :thinking::sunglasses:

• Magma (rood)
  • Dune (geel)
  • Glacier (blauw)
  • Een andere, met name…
  • Weg ermee!
0 stemmers

13 likes

Geel, want het is bijna Pasen. En als funky zomersnoepje zal ie het ook geweldig doen. Wel ff die arm in de zon, want op een bleke huid wordt t niks.

1 like

Ik heb anders gestemd, ik zou voor die rechtsonder gaan.

1 like

Klopt!

Ook mooi! Dat zijn ze allemaal wel natuurlijk. Het is dat ik al genoeg zwarte wijzerplaten heb, of ik zou die zeker ook overwegen :blush:

1 like

Voor mij wint deze.

16 likes

Ik merk dat ik voor het eerst in twee jaar rust heb qua willen :joy:

Crazy.

1 like

Alle FM- horloges blijven bijzonder. Ooit… Vandaag zou ik deze wel willen dragen.

6 likes

Omdat opgelegd met guilloche gewoon teveel kermis wordt. Ik begrijp het wel, en ben het met @Staudt eens. Gewoon lekker pad printing houden op die platen. Dat is strak.

1 like

Noem me saai, maar ik zou zilver of donkerblauw pakken.

1 like

Komt het door de mooie foto of is het gewoon een mooi model?

24 likes

Gebeurt niet vaak, maar ben het oneens met je. Gelukkig mogen meningsverschillen langs elkaar bestaan :wink:

6 likes

Deze lijkt me wel tof!

7 likes

Ik ben geen sunburst fanaat. Als de blauwe wijzerplaat matblauw was ipv sunburst, was die zeker de winnaar hier :slight_smile: . Plus de wijzers in de subdials zijn gepolijst, dus de GMT wijzer is niet heel afleesbaar helaas. Spijtige designkeuze, bij de rest is het wel een kleurtje.

Die glimt mij wat teveel. Maar ze zijn allemaal mooi op hun eigen manier!

1 like

Is te wijten aan de 925

2 likes

Ik heb het gevoel dat m’n collectie behoorlijk ‘af’ is.

De longines beetje als GADA, draagt heerlijk

De Seiko SJE083 als ik wat gekleder wil presenteren

En de tudor als fijn vrijetijdshorloge

Paar vintage rakkertjes erbij, en dan heb ik nog een GADA in deze

Nu al te veel keus eigenlijk :smile:

6 likes

Mijn vaste horloge adres is Longines verdeler. Sta regelmatig te vitrine te bewonderen daar. Deze modellen en de Legend diver spat de kwaliteit echt vanaf!

En heb zelf geen Longines :sweat_smile:

2 likes

Ik heb de blauwe is wel een fijn horloge

1 like