Vandaag naar het zwembad met de kabouters. Dus mijn 62mas Mod om, waar ik heel blij mee ben. Maar zo’n Airain duiker zou ik ook niet direct van mijn pols afwerpen.
Boven de vintage. Onder het prototype van de re-issue. Lastig kiezen, het moet natuurlijk wel droog blijven…
Wat een gaaf model. Precies de uitstraling die ik wil. Maar… hij is uit 1968. Daar kan ik dus niet mee zwemmen.
De nieuwe versies vind ik niet dezelfde uitstraling hebben. Plus die zijn veel te groot.
Jammer…
Ik vind het jammer, dat de markers en wijzers,niet een donkere/contrasterende kleur hebben!
Nu is het vooral in de weer heel moeilijk te zien,hoe laat het is
Ik heb hem in het echt gezien (de zwarte variant weliswaar) maar toen viel de dikte me reuze mee. Op foto’s lijkt het heftiger. De Chrono daarentegen vond ik enorm. Daar kan gerust 3mm af in dikte, lengte en breedte.
'Hmm ja ik vraag me af of die zo slecht afleesbaar is. De markers en wijzers zijn natuurlijk wel zwart omlijnd. De witte SMP300m is juist ook erg goed afleesbaar.
Ik heb meerdere witte horloges gehad,maar eigenlijk allemaal verkocht door het minder goed de tijd af te kunnen lezen o,a Speedmaster Mitsukoshi en de Tudor Chrono bij de Seamaster zijn de lijnen in het zwart wel veel dikker/voller! Dikte van de Pro is voor mij niet een ding,heb de zwarte ook altijd gaaf gevonden en geen last van de afmetingen gehad!