Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

14 likes

Gaaf

21 likes

Ik vind het echt hele mooie horloges, maar hoor veel narigheid over kwaliteit. Wat vind jij van de kwaliteit?

Prima kwaliteit. Wat zeggen deze mensen dan? Zit gewoon een ram- en rosuurwerk in zonder al teveel opsmuk. Je kunt jezelf afvragen of dat gelijk is aan het prijsniveau maar onbetrouwbaar? Ik denk het niet.

1 like

Slechte afwerking en snelle slijtage van uurwerken. Nou weet ik ook niet of dat van horen zeggen is. Maar er zijn zat mensen die zeggen bij het horen van de naam Panerai dat het slechte kwaliteit is. Jasper Lijfering is er een van.

1 like

Heel gaaf. Lip blijft sowieso een interessant merk. Maar dit type Nautic-Ski ken ik nog niet. Wel de Ski-Nautique waarmee we jaar in jaar uit gingen waterskiën op het Comomeer. Maakt iets meer herrie en kan wel tegen water…

2 likes

Panerai heeft een aantal oerstomme dingen gedaan in het verleden. Ze hebben eens een limited uitgebracht voor de New York Boutique -The Brooklyn Bridge PAM318- en vroegen daar flink geld voor. Bleek dat er één of andere totaal onafgewerkte afgeleide van een Unitas uurwerkje in zat zonder ook maar enige decoratie. Er stond niet eens Panerai op. Compleet onacceptabel vonden mensen.

Ze hebben ook een periode gehad dat ze replica’s op hun officiële Instagram (re-)postten. Het is gewoon een slecht geleid bedrijf (geweest) en hebben daar gewoon een tijdje voor moeten boeten. De uurwerken zijn doorgaans weinig-speciale maar bewezen werkpaarden die gewoon doen wat ze moeten doen. Volgens mij zit de rest wel goed in elkaar.

Hoe ouder hoe beter is vaak het mantra bij Panerai.

5 likes

Speciaal voor Pasen :yum:

17 likes

11 likes

Die 37mm met 20-18mm band wordt een heerlijke maat denk ik

18 likes

Welke ref is dit?

1 like

De nieuwe SLGB003 :blush:

:smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Maar ik doe het niet… sterk zijn, niet doen, sterk zijn…

5 likes

Ik doe met je mee maar dan ‘gewoon’ in staal.

11 likes

18 likes

:snowflake:was verkeerd gepost

1 like

11 likes

Omdat ie zo mooi groen is
met de kroon aan de goede kant:

12 likes