En andermaal
Zeg nou zelf, heel veel beter wordt het niet
Zag deze net in de etalage liggen bij een van de lokale juweliers. Vond het wel een geinige variant op de 65.
En met een gangwerk dat niet verdwaalt in de kast misschien…
Closed caseback uiteraard. Het is een toolwatch.
Ik heb niets tegen de grotere fliegers, daar dienen ze voor en het is historisch accuraat. Zolang ze maar in verhouding zijn met het gangwerk.
Akkoord.
Laco maakt imo de mooiste en meest accurate heruitgaven, maar dit is echt idioot:
Dit is machtig mooi:
Perfect aanvaardbaar modern alternatief:
Als ze dan toch tot die eerste optie besluiten zou ik vooral niet voor een open achterkantje gaan. Dit maakt het inderdaad alleen maar erger.
Voor mij maakt het niet uit of ik t zie of niet. Als ik weet dat dat erin zit, heeft die diameter ook geen zin.
(Ja ik weet het, niets in deze hobby heeft zin.)
Wellicht was het alweer een nieuwe.
ja heeee, die wilde ik ook posten…
Super mooi, maar een two hand was zo veel beter geweest.
Maar persoonlijk vind ik vooral de kast met deze lugs echt zo veel mooier geworden dan het was!
waarom iemand dacht dat het handig is om het nummer gewoon midden op de wijzerplaat te hebben snap ik niet!
Dit is de ultieme graveer-flex. Hij is normaliter vrijwel onzichtbaar, maar een Grand Feu emaille wijzerplaat zo fijntjes graveren? Da’s echt, echt een stealth flex van heb ik jou daar.
Dat komt bij mij harder binnen dan van die walgelijke fluted bezels, zeg maar.
tjah… er zijn wel meer dingen knap. wil niet zeggen dat je het daarom moet doen.
maar een prachtige wijzerplaat mag je gewoon prachtig houden!
Is het de plaat of het kristal?
De plaat, laat ik me door het Fratello artikel vertellen. Het kristal zou vreemd zijn, want die gaan stuk en zijn een consumable. Die worden veel te vaak vervangen, ik zou daar m’n nummer niet in etsen.
BroLex heeft toch ook gegraveerde kristallen, verdal had dat vroeger ook. Maar da’s inderdaad iets anders dan een serienr.
met subseconde, zonder 6
Omega toch ook? Daar staat toch ook een logootje op? Maar goed. Veel merken die een Grand Feu emaille plaat maken zijn er niet, en de hoeveelheid merken die die wijzerplaat dan weer graveren is nog veel kleiner. ![]()