Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

22 likes

Wellicht was het alweer een nieuwe.

ja heeee, die wilde ik ook posten…

Super mooi, maar een two hand was zo veel beter geweest.

Maar persoonlijk vind ik vooral de kast met deze lugs echt zo veel mooier geworden dan het was!

6 likes

waarom iemand dacht dat het handig is om het nummer gewoon midden op de wijzerplaat te hebben snap ik niet!

Dit is de ultieme graveer-flex. Hij is normaliter vrijwel onzichtbaar, maar een Grand Feu emaille wijzerplaat zo fijntjes graveren? Da’s echt, echt een stealth flex van heb ik jou daar.

Dat komt bij mij harder binnen dan van die walgelijke fluted bezels, zeg maar.

1 like

tjah… er zijn wel meer dingen knap. wil niet zeggen dat je het daarom moet doen.

maar een prachtige wijzerplaat mag je gewoon prachtig houden!

Is het de plaat of het kristal?

De plaat, laat ik me door het Fratello artikel vertellen. Het kristal zou vreemd zijn, want die gaan stuk en zijn een consumable. Die worden veel te vaak vervangen, ik zou daar m’n nummer niet in etsen.

1 like

BroLex heeft toch ook gegraveerde kristallen, verdal had dat vroeger ook. Maar da’s inderdaad iets anders dan een serienr.

1 like

met subseconde, zonder 6

1 like

Omega toch ook? Daar staat toch ook een logootje op? Maar goed. Veel merken die een Grand Feu emaille plaat maken zijn er niet, en de hoeveelheid merken die die wijzerplaat dan weer graveren is nog veel kleiner. :slight_smile:

2 likes

Deze voel ik wel.
Zeer kwetsbare plaat gewoon even een magic touch geven.

Lekker.

1 like

Wellicht een domme vraag maar is dat echt zo kwetsbaar? Ik zat me er even in te verdiepen en hier snijden ze er rustig de subdials uit:

Is enamel na afkoeling echt zo kwetsbaar dat graveren een risico is?

Deze aub :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Desnoods alleen voor het weekend

17 likes

Ik zou deze wel eens om de pols willen hebben :heart_eyes:

9 likes

Ik heb trek in deze:

Vind er maar eens eentje…

24 likes

Makkelijker te vinden, zou niet misstaan in m’n collectie

31 likes

Dat snap ik helemaal! En anders zou de rode ook geen straf zijn :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Die wil ik ook wel eens toevoegen, als ik niet voor de triple calendar ga :sweat_smile:

2 likes