Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

De prijs en mijn beperkte vintage kennis :smiley:

1 like

Prijs dat weet jij,maar aan die van mij hoef je niet te twtijfelen,is nog echt origineel en met revisie,en een bod kan altijd :innocent:

1 like

Aanradertje hoor, Reiwa hier, en ik vind 'm fantastisch. Sterker nog, ik heb 'm vandaag om.

Hij staat er blijkbaar nog steeds. :wink:

12 likes

heel mooi, kende ik nog niet.

1 like

12 likes

6 likes

Vanavond wel zin in dit dikkerdje

21 likes

Deze mooie rose gouden Zenith Elite spookt al een paar dagen door mijn hoofd…

25 likes

Niet verkeerd voor een dresser!

1 like

ja, deze graag. prachtig!

1 like

Liep vandaag even spontaan bij S & C binnen, om de nieuwe TAG Heuer Formula 1 Solargraph eens te passen. Maar, ze hadden er geen en ook geen idee wanneer ze binnen zouden komen. :roll_eyes:

Introducing: TAG Heuer Introduces The Formula 1 Solargraph - Hodinkee

Maar goed, die had ik vandaag dus wel even willen dragen. :person_shrugging:

10 likes

7 likes

Deze even in om gehad bij Gassan / Glashutte vanavond :ok_hand:t2:

13 likes

Zeker fraai. Is een vintage gouden chronograaf ook een optie? Vind ik zelf wel wat meer karakter hebben.

Sfeervoorbeeld:

19 likes

Ik wil die wijzerplaat wel eens irl zien…

16 likes

Deze Chopard:

19 likes

Uitstapje maken naar Brussel. De Witte en De Greef liggen recht tegenover elkaar, da’s een berg topmerken samen. Ik heb er de groene gepast, topding. :ok_hand:

Heel mooi!

Ik wou eigenlijk weg blijven van vintage… het blijven oude uurwerken, wisselstukken zijn niet altijd evident enz. En ik wilde naar wat grotere maten gaan dan mijn Pie Pan Connie, maar dat is met een chrono direct opgelost. De prijzen zijn ook een stuk beter dan hedendaagse stukken, dus het is wel verleidelijk :blush:

Geen haast bij gelukkig, ik ben er nog niet aan uit. Breguet blijft mooi, Lange ook, maar die Zenith’s zijn dan weer een stuk betaalbaarder. We zullen zien!

2 likes

Enkel bij wempe…

De zwarte heeft nog dat tikkeltje extra vermoed ik.

15 likes