ja, deze graag. prachtig!
Liep vandaag even spontaan bij S & C binnen, om de nieuwe TAG Heuer Formula 1 Solargraph eens te passen. Maar, ze hadden er geen en ook geen idee wanneer ze binnen zouden komen.
Maar goed, die had ik vandaag dus wel even willen dragen.
Zeker fraai. Is een vintage gouden chronograaf ook een optie? Vind ik zelf wel wat meer karakter hebben.
Sfeervoorbeeld:
Uitstapje maken naar Brussel. De Witte en De Greef liggen recht tegenover elkaar, da’s een berg topmerken samen. Ik heb er de groene gepast, topding.
Heel mooi!
Ik wou eigenlijk weg blijven van vintage… het blijven oude uurwerken, wisselstukken zijn niet altijd evident enz. En ik wilde naar wat grotere maten gaan dan mijn Pie Pan Connie, maar dat is met een chrono direct opgelost. De prijzen zijn ook een stuk beter dan hedendaagse stukken, dus het is wel verleidelijk
Geen haast bij gelukkig, ik ben er nog niet aan uit. Breguet blijft mooi, Lange ook, maar die Zenith’s zijn dan weer een stuk betaalbaarder. We zullen zien!
Enkel bij wempe…
Die oogt wat sportiever denk ik, zilver is klassieker. Maar je kan wel wat meer afwisselen met bandjes bij de zilveren platen
De blauwe varianten van bepaalde reeksen zoals de Saxonia automatic, Lange 1 vind ik ook altijd heel mooi bij Lange, maar ze zijn helaas ontzettend duur tweedehands
Geef mij maar deze bv vandaag!
Oeh, die is mooi! Ik ben momenteel ook erg om mij heen aan het kijker voor een leuk horloge voor de komende zomer. Er staan een paar Tudors op de shortlist, maar deze gaat ook op de lijst.
Dan is het geen opwelling meer hè?
Ik vrees het ook. Gelukkig kan ik me voorlopig goed vermaken met vintage kadavers. Wachten tot de prijzen dalen.