Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Mijn vaste horloge adres is Longines verdeler. Sta me regelmatig te vergapen aan die Legend diver modellen. Kan niet anders zeggen dan dat de kwaliteit er vanaf spat!

2 likes

De 10e kan het gebeuren :yum:
P42.072-A02-side-close-up-2

12 likes

Dat dacht ik ook een tijdje geleden, maar ze zijn echt te klein voor het model. Passen, en je zal me gelijk geven vrees ik.

2 likes

7 likes

Het is me niet gauw te klein qua horloges, maar dit ben ik met je eens.

De 39 zat mij als gegoten op een 16.5 cm pols. Die kleuren vind ik alleen weer wat minder.

2 likes

Idem hoor. Vandaar dat ik ook wel wat ontgoocheld was.

2 likes

Was er net toch even @flowert

9 likes

Dat komt denk ik door de draaibare binnenring. Daardoor worden de wijzerplaat en de wijzers wel heel klein in dit formaat. Dat oogt al snel nog kleiner dan het is.

2 likes

Ik dacht ook dat deze perfect was voor mijn smalle pols, maar dit model is ook om de pols zeer klein. Ik vond het niks, terwijl ie op de foto’s prachtig is.

3 likes

8 likes

Geen wiristshot gemaakt om het formaat te checken?

1 like

Nee was even snel om mijn Citizen na te laten kijken. Misschien dat we deze nog wel eens gaan passen. Jubileum horloges van mijn werkgever gaan altijd via daar. 36mm in zwart met blauw dat lijkt me wel wat :star_struck:

9 likes

Vandaag nog maar eentje dan.

Dit is trouwens ook weer zo’n klapper:

23 likes

Deze

Of deze

afbeelding

3 likes

15 likes

:heart_eyes:

1 like

Thumbs Up aan de drager

2 likes

2497

22 likes

Wie wil dat niet Rory? :smirk:

1 like

Naar mijn bescheiden mening is dit perfectie. Qua vintage gaat er voor mij niks boven de 2497 en 2499.

Ook Patek zelf heeft nog vaak inspiratie geput uit deze referentie maar de balans nooit meer geëvenaard.

3 likes