Naar mijn bescheiden mening is dit perfectie. Qua vintage gaat er voor mij niks boven de 2497 en 2499.
Ook Patek zelf heeft nog vaak inspiratie geput uit deze referentie maar de balans nooit meer geëvenaard.
Naar mijn bescheiden mening is dit perfectie. Qua vintage gaat er voor mij niks boven de 2497 en 2499.
Ook Patek zelf heeft nog vaak inspiratie geput uit deze referentie maar de balans nooit meer geëvenaard.
Nog even geduld Peter
Die is vet!
een Omega X33 second generation
maar ik kan hem niet meer goed aflezen
Mooie keuze! Jammer dat die wat aan de forse kant is qua afmetingen (ook qua dikte), want het is een prachtig ontwerp
Nu snap ik jouw nieuwe Citizen gelijk
Voor mij is maat geen restrictie, want ik draag van ±30 t/m 44,3 mm. Ook vandaag.
Voor een moderne Tudor-achtige heb ik nog geen sweet spot gevonden. Een 42mm Pelagos is de max, maar die past mij prima. Deze North Flag lijkt me fraaier dan hoe hij destijds ontvangen werd. Ik vind hem eigenlijk wel heel erg gaaf. Niet dat ik in de markt ben voor deze, maar ter oriëntatie op wat ik uiteindelijk wil is het leuk om deze te ontdekken tussen alle moderne én vintage Tudors. Ik had hier nog niet van gehoord.
Haha. Goede kleurencombinatie
Nieuwe kleinere tourby?
Tourby Enamel Aventurine 37mm