True true
Doen ze dat bij Breitling niet bij een aligatorband van €560?
nee, daar wordt drie dagen op gekauwd door een oude Inuit vrouw…
Blij dat mijn bandenboer Vietnamees is.
Ook prachtig
De meningen zijn verdeeld over deze Steinhart, maar ik vind hem gaaf. Dus deze had ik vandaag graag gedragen:
Het model werkt verrassend goed in bicolor. Zou gaaf zijn als ze Rolex hiermee op een idee brengen. De explorer 2 is momenteel zo’n beetje de enige modellijn die geen bicolor-upgrade heeft gehad.
Zou een mooi gevalletje ‘omgekeerde wereld’ zijn! Haha!
Dat zou inderdaad behoorlijk Twilight zone zijn, als Rolex Hommages van Steinhart gaat maken!
Ik vind de wijzerplaat van een explorer toch net wat meer in balans. Die dikke dubbele balken bij de 3 6 en 9 vind ik net te veel. En veel keus in 36, 39 en 40 mm.
Maargoed smaken verschillen en dat is maar goed ook.
thanks. ja de explorer top natuurlijk! lang naar gekeken (de 36mm 14270 of 124270) maar nooit één gehad of gepast (andere modellen zoals de OP trouwens ook niet) is er nooit van gekomen. tegenwoordig ben ik trouwens van die mercedes-hand ook niet meer zo’n fan.
die dubbele markers, tja, stoort me eigenlijk niet zo. toegegeven bij oude air kings is de enkele marker wel mooier, maar met 34mm daar dan weer echt te klein. bij de de OP lijkt 41 me zeker te groot en 36 is dan mogelijk weer nipt te klein maar wel klassiek. zou ik eens moeten passen.
al veel Rolex OP, Airking en/of Explorers de revue gepasseerd bij jou? die 1655 en Milgauss van jou zijn natuurlijk echt prachtig!