Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

5960

Staal!

10 likes

Of toch goud!

10 likes

Postorder-horloge

Grappig, ik ontdek net dat Sears en zijn compagnon al voor 1900 eerst horlogemakers waren en pas daarna een postorderbedrijf begonnen.

Sears & Roebuck

4 likes

Op de afleesbaarheid is wel wat af te dingen maar soit, bold choise en leuk leesmateriaal!

3 likes

Ik ben het wel met bovenstaand eens en idd misschien eens passen. Op papier lijken ze erg op elkaar maar als je ze om hebt wordt het meteen duidelijk :+1:t3:

Thanks ik ben er ook echt heel blij mee, mijn 1655 is mijn grail en nog steeds. Maar daardoor draag ik hem eigenlijk te weinig (toch zonde) en mijn milgauss gaat altijd mee op vakantie en ik draag hem eigenlijk niet in NL. Dat maakt hem bijzonder voor mij.

Ik heb nog nooit een horloge verkocht dus ben geen flipperaar, maar een explorer 1 of OP voegt nu even niks toe aan mijn collectie. Ook ben ik een beetje Rolex moe. Ik heb alle modellen die ik mooi vind. Ook spreken de nieuwe Rolexen mij niet meer aan. Koop en kijk nu naar andere merken en vooral vintage.

3 likes

23 likes

22 likes

16 likes

Yes sir

1 like

Ik begin een patroon te ontwaren

6 likes

Heel gaaf! Er staat er trouwens een op Vinted uit 1970.

1 like

Voor mij geen vintage, wel geinspireerd op maar modern svp. Deze kost een fortuin trouwens, bijna 5000 pond. Dus dat gaan we lekker niet doen, als straks de verbouwing achter de rug is eens de balans opmaken en kijken of er nog een G10 afkan :sweat_smile:

1 like

:yum:

9 likes

ik zou met AI gegenereerde horloges wegblijven uit dit topic. een tijdje geleden was er een topic specifiek voor dit soort AI-geklus, ik vind het niet direct terug.

De alpinist is een beetje de reden dat ik met een kleine verzameling seiko’s ben begonnen en deze blijft toch wel in m’n hoofd spoken…moest iemand eentje 2ehands verkopen dan hoor ik het graag! (Ik kan nog niet posten in het gezocht-segment) :wink:

10 likes

Toch ook niet mis, zo’n sandwich dial :slight_smile:

18 likes

Maar top heavy

14 likes

Meer dan een reguliere Speedmaster?

1 like

Ja, een gewone speedy zit comfortabel, een moderne BA vond ik van niet.

2 likes

Opvallend! Bedankt voor de heads up :facepunch::wink:

1 like