Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Als die toch algemeen verkrijgbaar zou zijn… Zou ik mijn shunbun op I ruilen… Denk ik :thinking:

1 like

Waarom ook niet voor een dagje… Holtinrichs maakt mooie dingen :slight_smile:

De nieuwe lab 1S

7 likes

Ik loop er ook wel warm voor! Ik krijg er ook helemaal een Pasen-gevoel bij :smile: :raised_hands:

Ik vind dit ook wel de mooiste kastvorm voor de spring-drive, de M30 - 62GS.

1 like

O.k., het zou natuurlijk raar zijn dat ik op een hobbyforum actief ben en zou vinden dat je geen geld uit mag geven aan je hobby. Ik roep dan ook al jaren, misschien wel wekelijks, dat een hobby best wat mag kosten. Ik denk (persoonlijke mening dus) dat het daarbij wel goed is dat je je beseft in wat voor bevoorrechte positie je zit, wanneer je dit soort uitgaven kunt doen. En ik vind, als horlogeliefhebber die gelukkig ook niet ieder dubbeltje hoeft om te draaien, een bedrag van 40K, voor een horloge, wel richting extreem gaan. En uiteraard is iedereen vrij om daar wat anders van te vinden.

Ja, ja, dat verhaal kennen we. Maar hier is veel onderzoek naar gedaan en mensen met een enorm vermogen zijn bijna altijd enorme vervuilers en hun overvloedige rijkdom gaat vaak ten koste van heel veel andere mensen, dieren en de planeet.

Maar goed, ik ben bang dat dit topic nu behoorlijk gekaapt wordt door andere zaken dan waarvoor het bedoeld is. Dus ik ga hier nu mee stoppen. Ieder z’n mening. Peace out! :pray:

2 likes

Dit lijkt wel de grote @TagEd show ondertussen. Iemand hier die nog iets had willen draven?:sweat_smile:

1 like

15 likes

Nou ja, vandaar dat ik er ook mee stop nu en het weer even over horloges ga hebben.
Deze vind ik wel geweldig en zou ik best een dagje willen dragen.

10 likes

Oke, mensen met horloges tot 5000,- zijn sociaal en met horloges boven de 40k niet :grin:

Ieder zijn mening, piece out! :v:

4 likes

:popcorn:

Het zou fijn zijn als de mensen met horloges boven de 40k een sterretje in hun profiel zetten.

2 likes

Dus mensen die volgens andere mensen de wereld verpesten moeten zichzelf kenbaar maken door middel van een ster? Waar heb ik dat idee eerder gehoord.

8 likes

:rofl:

Die link had ik nog niet eens gelegd. Nuja, het zou een bewogen paasweekend kunnen worden.

Of deze

8 likes

Ah, zitten we daar nu?
image
:smile:
OT: zoiets zou ik toch ook nog wel 'ns gaaf vinden.

2 likes

dan de zilveren/witte plaat

1 like

Voor een dagje:

1 like

O.k., deze zou ik zeker ook wel een dagje willen testen.

Erg goed gelukt, vind ik.

9 likes

4 likes

6 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Wat had je willen dragen vandaag? deel XII (Deel 10).