Ik blijf even in noord Duitsland. Mss in brons (wat niet verkleurd en tegen ongeveer €1k meer prijs) lijkt me ook erg mooi. ‘Warm’ maar of dat nog kan is de vraag omdat de website en de modellen die erop stonden erg op de schop zijn gegaan een tijdje geleden.
Vind het wel classy hoor! Justin Hast draagt hem ook. Die kearl heeft polsen van 20 cm denk ik. Heeft sws een pracht collectie trouwens. Vc, Lange, Chopard, JLC, en Parmigiani.
Ik zou hem ook graag eens willen passen. Ik ben al wel gewend de tank van mijn vrouw te dragen. Die is volgens mij 33 lug to lug. Deze is 40 dus ik denk dat ik hem wel fijn vind.
Jammer genoeg is die groene gmt jdm, dus geen aanbod in europa. Niet onoverkomelijk, maar wel jammer.
Vandaag de sarb ook weer aan om in de tuin te werken. De modellen waar je het langst over twijfelt (in mijn geval dik 5jaar) blijken vaak het meeste plezier te leveren.
Ik had deze al drie dagen willen dragen maar volgens mij is de bezorger van DPD iemand die zichzelf soeverein verklaard heeft en zich niet conformiteert met de gangbare definitie van één tot drie werkdagen.