Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Een classic :ok_hand:
https://timeandtidewatches.com/wp-content/uploads/2024/03/panerai-radiomir-california-dial.jpg.webp

1 like

I know :sunglasses: Heb hem laatst even om gehad :ok_hand:t3: Maar de 47mm in brons is ook niet te versmaden :heart_eyes:

1 like

De mooiste jump ooit aub.

8 likes

Tank à Stuart.

6 likes

Waar is Tim gebleven, Ninja.

Wel, ik was mis, monneer @Nico, wat vaker gebeurt.

En tussen het op punt stellen van de afbeelding en de correctie van de naam van deze gele spruit zat mijn internetinterfacemachine even vast, waardoor mijn schromelijke misvatting lang genoeg op deze pagina gezweefd heeft voor jou om aan de kaak te stellen.

een Seamaster

12 likes

Geeft toch niks Hubertje.
Zet hem op vandaag.

1 like

Een Black Bay staat nog altijd op het verlanglijstje. Gezien mijn kleine polsjes wel 39 mm :upside_down_face:

4 likes

Vergeet dan zeker niet om ook de BB54 even te passen. Draagt veel mooier en is niet eens veel kleiner.

17 likes

Fantastisch, dankjewel MrMojo!

1 like

En vandaag denk ik aan deze

M’n voorkeuren gaan momenteel alle kanten op🤣. Binnenkort eerst maar eens wat passessies doen

17 likes

18 likes

4 likes

image
Hoe bevalt de Kuoe Chris? @Fate_Amenable_To_Change

5 likes

Chopard(, Blancpain, GP en Piaget) hebben echt een paar hidden gems he…

Ex-collega met snowflake obsessie wees me vandaag op het bestaan van de Credor Kuon…

Baby Eichi met Spring Drive… Deze zou best wel even in m’n hoofd kunnen blijven spoken.

16 likes

Ik heb de BB54 nu een aantal weken, weliswaar op rubber, maar ik kan er nog niet zo goed aan wennen. Vind het draagcomfort niet heel lekker. Kan de vinger er niet zo goed op leggen, maar ik denk dat het aan de kastvorm ligt.

Wel integrated bracelet denk ik.

Ik vond al dat ie verdacht nauw aansloot op de kast…

1 like

Meer dan uitstekend! Ik vraag me af of mijn bij procent korting overdraagbaar is. Heb je interesse? Dan kan ik kijken. :wink:

Dat klopt. Dat is de reden dat ik al ruim twee jaar geen Kuon heb.

3 likes