Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Doe me deze maar dit weekend. Die eclipse vibes blijven lekker.

11 likes

Zonder meer.

Maar toch liever een Ellipse :wink:

2 likes

Dat nu wat je noemt een niche.

bang

3 likes

Bedoelt 'ie misschien dat die collega een obsessie voor overgevoelige Gen-Z-toetsenbordridders heeft? Want dan is het volgens mij vrij normaal. :smiling_face_with_tear:

1 like

On topic:

(Kippenpootje even wegdenken en normale pols voor in de plaats fantaseren)

15 likes

Maar zelfs voor een normale pols is hij niet klein.

1 like

Ik weet het. In feite is de pols op de foto volgens mij vrij normaal. Nu heb ik ook geen extreem dikke polsen, maar wel een zekere fysieke présence.

2 likes

Maar on topic, het lijkt nog niet echt een duidelijke richting uit te gaan met je NA :sweat_smile:

1 like

Klopt. Er is wel een shortlist, maar die varieert wat van lengte, en daarnaast zijn niet alle horloges die erop staan zomaar te vinden. Ondertussen draag ik vrijwel elke dag de Navitimer, wat stiekem prima bevalt. :slightly_smiling_face:

1 like

Mijn favo uit je posts hier is de Premier. Gaat prima naast de Navitimer.

1 like

Ja, die is fantastisch.

Enige minpunt is dat hij gebogen veerpennen vereist en dus serieus beperkt is qua bandjes wisselen. En 2 mm dunner had ook best gemogen.

6 likes

Goh, op de nettere horloges heb ik zowieso minder de drang om te veranderen van bandje.

1 like

Ik heb juist bij nette outfits sterk de voorkeur voor een bandje dat bij mijn schoenen past. Beetje moeilijkdoenerij, ik weet het. :see_no_evil:

3 likes

Is bij de GS ook

1 like

:heart_eyes:

15 likes

Het blijft iets persoonlijks.

Zou kunnen komen door het vlakke achterdeksel.

Welke van de 2 zouden jullie kiezen :thinking:

12 likes

12 likes

Deze

13 likes

Bron: Worn & Wound.

15 likes