Foto’s uit dit perspectief zijn altijd vertekend. Denk dat het hartstikke goed zal passen. Jaloers op je mooie deal!
https://www.reddit.com/r/rolex/comments/18wsn9h/perspective_distortion_or_why_wrist_shots_arent/
Foto’s uit dit perspectief zijn altijd vertekend. Denk dat het hartstikke goed zal passen. Jaloers op je mooie deal!
https://www.reddit.com/r/rolex/comments/18wsn9h/perspective_distortion_or_why_wrist_shots_arent/
Ja, dat dus. En mooie term daarvoor, ook: ‘perspective distortion’.![]()
Klinkt bijna als een oogaandoening. ![]()
![]()
![]()
Wel netjes! Ik ga deze week eens langs pertijs om te passe.
Hier hebben jullie natuurlijk helemaal gelijk in, maar de scherpe prijs betekent dat ik het horloge waarschijnlijk rond dezelfde prijs doorverkocht krijg.
Dat maakt het aantrekkelijker om het horloge een tijdje uit te proberen en te zien hoe het bevalt.
Ik ga hem nog een keer ergens passen en hak daarna de knoop door!
Ik vind hem awesome!
Ze horen groot he die Fliegers.
Deze -ook vandaag weer om- tovert nog steeds, meerdere malen per dag, een brede glimlach op m’n gezicht.
Toch, ondertussen nog steeds bezig met een Carrera chrono. En al hele tijd aan 't twijfelen tussen vintage (wat ik gewoon heel erg mooi vind) en modern (wat eigenlijk beter bij mij past). Dit was, vanaf het begin (2023) m’n grote liefde, van de huidige glassboxlijn.
Misschien moet ie er dit jaar toch maar 'ns komen…
![]()
Die zit als gegoten. Je moet serieuze polsen hebben, als ik me die Monaco in de etalage in Brussel voor de geest haal, maar die maat gaat gewoon perfect. Ik vind het zonde dat ik er nooit eentje ga kunnen dragen tenzij ik 50 kilo bijkom (jaha, nee bedankt) maar dit soort foto’s is een troost
Bandje past ook goed. Zwart leer, grove structuur? Understated in elk geval.
Ja, die is mooi. Ik zei het al eerder vandaag in het keutelwerptopic, de mooiste van de panda chronos, ruim voor Daytonas en Speedies. Zelfs de ZEP, al is dat een fotofinish.
Ik zou het alvast niet erg vinden daar foto’s van te zien dan. ![]()
Ik vind de Big Crown Pointer Date reeks sowieso wat onderschat. Hele leuke horloges.
Kende het merk nog niet. Mooi model, niet goedkoop overigens
Dank u! Draagt ook eigenlijk best fijn, voor een toch redelijk fors horloge. ![]()
Toch heb ik echt gewoon gemiddelde polsen. Wat scheelt is dat ik niet heel dunne onderarmen heb. Een erfenisje van de jaren '90, toen ik ongeveer een heel decennium ongeveer in de sportschool woonde. Hoewel ik, vandaag de dag, verder in vrij beroerde shape ben.
Maar ik geniet wel met volle teugen van het leven. Mede door m’n horloges! ![]()
Is een originele lederen TAG Heuer band, met vouwsluiting, die door de vorige eigenaar, nieuw werd meegeleverd. Fijne band, idd. Maar ik heb ook nog een bruine racing strap liggen, die ik ook nog ga proberen.

Komt helemaal goed. You know me, ik ben niet bang om regelmatig wat plaatjes te delen.
![]()
Is de re-edition uit het blauw niets voor je?
Dan hoef ik er niet meer over te twijfelen.
Zeker cool ding! Maar ik ga toch voor een recente glassbox.
So,

![]()
Normaal doen field watches en fliegers mij vrij weinig, en horloges met kleurig keramieken kasten bijvoorbeeld van IWC doen mij normaal eigenlijk nog minder maar op de een of andere manier trekt deze bij mij dan volledig de interesse.
Die is toch ook gewoon van IWC??