Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Wel voor mijn vrouw wellicht, maar niet voor mij. Grijs of toch meer contrast zoeken?

Ah, o.k., iets van army green?

Zoiets…

Quick Release Military Green Tropical-style rubber strap | Strapcode

2 likes

image

Ik kom in aanmerking met m’n 17cm polsje

Oh…
image
…never mind

Mooi horloge wel met die bijpassende band!

1 like

Ik voel je pijn broertje.

2 likes

Dit is de eerste keer dat ik dit zeg. Wat een schitterende GS :no_mouth::ok_hand:t2:

Ja is heel mooi! Is een usa limited. Staat er momenteel maar 1 op chrono, met heel slechte foto’s😔

1 like

Is familie van deze,

8 likes

Dan open ik ietwat achteloos Fratellowatches en dan knettert deze me tegemoet; zo tof dit :point_down: :star_struck:

28 likes

Er wordt wel eens gezegd dat 99% van de mensen helemaal niet merkt welk horloge je draagt… wel, met deze zou dat omgekeerd zijn denk ik!

3 likes

Ff het huis verkopen. Ik ga wel huren.

2 likes

Dus, dus, dus, 1% van de mensen merkt wél welk horloge ik níet draag :crazy_face:

1 like

Supercool:

15 likes

Gaaf, onderscheidend en geslaagd design!

Ja, en toch betwijfel ik dat. Zelfs over mijn Monaco, een bepaald niet onopvallend of subtiel horloge, heb ik, behalve van een paar horlogegekkies, nog nooit één opmerking gekregen, van ‘normale mensen’, dus. :thinking: :person_shrugging:

Het is niet omdat er niets van gezegd wordt, dat er van een klomp staal met uitpokende goudstaven niets gevonden wordt.

Hmm, mijn ervaring is dat niet-horlogegekkies gewoon 0% van de tijd nadenken, laat staan letten op, wat iemand voor horloge draagt. Verklaart, imo, ook wel waarom verreweg de meeste mensen géén of een smartwatch draagt. :person_shrugging:
En verder zie ik ook al járen hoe wij, horlogegekkies, ons vreselijk druk maken over wat wijzelf of een ander draagt, om de pols en het (eigenlijk stiekem) toch wel leuk zouden vinden als we eens een complimentje krijgen, van zomaar iemand. Mijn conclusie na 30 jaar horlogehobby: nobody (behalve ons kleine clubje, dan) gives a f#ck! :laughing:

3 likes

Haha dit klopt helemaal, laatst op het werk was er een situatie op het werk die dit bevestigt. Een collega van mij draagt een Cartier Tank en volgens YouTube, horlogewebsites en ook HF is dit een iconisch en direct herkenbaar horloge. Toen ik haar complimenteerde met haar mooie Cartier zei ze: “Wat leuk dat je dit herkent. In al de jaren dat ik dit horloge draag heeft nog nooit iemand er een opmerking over gemaakt!” Een mooi voorbeeld dat iconisch vooral ‘iconisch voor horlogegekkies’ betekent :smile:

3 likes

5 likes

Ik ben verliefd :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

You Got That Right GIFs - Find & Share on GIPHY

1 like

Ik ben niet helemaal overtuigd van het ontwerp van de zijkant van de links, om eerlijk te zijn…

3 likes