Even wat kleur vandaag
Heerlijk, zo’n volslagen idiote constructie om een heel specifiek esthetisch resultaat te krijgen. Typisch horologische moeilijkdoenerij, ik vind het geweldig.
De two tone is echt veruit de mooiste van de 3! Echt geslaagd in zijn genre. Helaas staat er een 0 teveel aan de prijs, dus het zal ook bij kijken blijven hier ![]()
![]()
![]()
Ik heb eigenlijk eerst nog wat anders in de pijpleiding zitten
Maar dit is wel een buitenkansje in deze staat en compleetheid ![]()
Soms loopt 't even anders. Ik wil eigenlijk al een hele tijd de reverse panda glassbox Carrera. Maar tussendoor kwamen een SMP300 én een Autavia én een Monaco op m’n pad…
Maar van uitstel hoeft geen afstel te komen. ![]()

Ik had deze willen dragen vandaag
Eeste aankoop via C24. Samen met z’n blauwe broertje. Voor de prijs van 1. Maar. DHL heeft het pakketje op het verkeerde adres afgeleverd. Daar weten ze van niks. DHL wil me niet helpen. Ik voel me bestolen. Ik kan het geld terugkrijgen. Maar dat wil ik niet. Ik wil mijn twee Red Stars 1972 voor de prijs van 1. Het ergste is: dit is niet mijn eerste keer dat ik problemen heb met DHL. Ze zuigen alle levensvreugde uit m’n aderen. Bij elke bestelling die ik plaats hoop ik dat het niet via DHL gaat. Grote kans dat er iets mis gaat. Post.nl ook niet fijn maar wel beter dan DHL.

Volgens mij is dit de eerste keer dat ik zelfs maar een foto van een gouden wave-band zie. Tof zeg.