Jij gaat het dragen toch? Niet alles moet 2 ons staal om de pols zijn.
Maanfase op zn minst!
Zeker, ik trek me er ook niks van aan
Sommigen vinden het decadent
Jij vind hem niet mooi? Ik vind hem erg geslaagd.
Zekers wel! Zo op een papadag komt er alleen weinig zinnigs uit mij. ![]()
Een Tank, decadent? Moest het nu om een gouden DD gaan ofzo… ![]()
Ik vind het een knap ding. Ik ben nog niet 100% klaar om er zelf eentje te dragen denk ik, maar mooi hoor.
Heel erg tempted om deze limited Unimatic in de basket te zetten… Mooie maat, prachtige kleur plaat en time-only simplicity. Wat vinden we ervan?
Vind ‘m ook wel nice, ik zou dan wel voor die lichtere wijzerplaat gaan (maar dat is persoonlijk).
Die is ook fraai inderdaad… Mijn enige gripe is dat het een Quartz is. (wel ééntje met een sweep) Als er een handwinder in had gezeten was het helemaal top geweest.

Als deze nu een keer heel toevallig bij een AD ligt en tegen retail weg mag.
Voor sommigen is alles meer dan geitenwollen sokken, sandalen en een Citroen BX decadent.
Alles is relatief, zolang jijzelf niet hautain ermee loopt te doen zou ik me daar geen zorgen om maken.
Dat heeft weinig met toeval te maken zo zeggen de intimi.
Iets uit de eigen projectenbak vandaag.
Moet eerst een servicebeurtje hebben voordat hij draagbaar is. Maar ja, iets met tijd en prioriteit ![]()
@Arnie82 ik heb geen hekel aan quartz. Vind het eigenlijk wel ideaal om een aantal quartz horloges hebben.
Absoluut en hier ook zeker geen anti-Q. Het is meer dat een handwinder momenteel nog ontbreekt in de verzameling ![]()
Wat maakt dat je er niet klaar voor bent? ![]()
Baby steps! Tot voor drie jaar zou ik zelfs een Santos nooit willen bekijken hebben. Nu heeft die lang op de wishlist gestaan (intussen een beetje gezakt). Een Tank vond ik toen ronduit lelijk en oubollig. Nu vind ik die al cool en stijlvol, maar ik kan het nog niet echt matchen met mijzelf, en die tepelkroon blijft nog altijd een brug te ver. Maar dat komt wel goed ooit. ![]()
die tepelkroon blijft nog altijd een brug te ver
Snap ik heel goed, ik heb dat ook…
Zou eerder de vorige generatie kiezen daarom ![]()
Ook net ietsje groter