Nice! Die Ty Hd?
Deze vintage zou ik wel eens willen proberen. Ik heb de LE uit 20 en 22 maar het origineel is wel top. Echt revolutionair in die tijd!
Ik weet niet of ik hem mooi of juist lelijk vind. Wisselt maar apart is hij wel.
Heel tof. Ook al vaak naar gekeken, maar twee flieger chrono’s is te veel.
Ja he?
De Top Time komt erbij op t ‘paslijstje’. T word nog leuk dit (na) jaar. Want nog altijd teveel keuzes op t menu.
Ot: Donkere wijzerplaat. Geen afgekapte cijfers,chronograaf, 38.5 mm en lume. Maar wel een dikkertje met zijn 15 mm:
De Sinn 356sa
Foto van t internet gejat.
Ja erg fraai de 356/358. Ook veelvuldig naar gekeken de afgelopen tijd voordat de U50 Hydro het uiteindelijk werd. 15mm blijft echter helaas gewoon té dik (zeker bij de 356). Dat is erg jammer want ik vind het model super.
Ter vergelijking…mijn U50 Hydro is slechts 11.8mm dik.
Deze Mineroci RD002 net voorbij zien komen in een video van Andrew Morgan. Ik had nog nooit van het merk gehoord, maar had er graag de week mee afgesloten.
Nogthans erg verschillende ten opzichte van de navi. En jij bent een chrono-vent, dat staan buiten kijf.
Ha, ja, daar heb je me. Ik had hem sowieso nog niet van mijn lijst afgegooid. ![]()
Oef die is charmant.
Dank je. Een van m’n laatste aanwinsten. Heeft nog wel wat aandacht nodig ![]()
Voor 3K?
Ik weet het niet.
Dit topic heet dan ook niet “Wat had @Rex11 willen dragen vandaag?”. Overigens kom je na inklaring en verzenden eerder rond de 4K uit. ![]()
Dit vind ik nu eens een toffe. Het twotone doet 'm goed.
En gaat die ook nog ergens toe leiden? Ergens naartoe? Gaat hier iets uitkomen, op horlogegebied?
Ik denk het wel.