Oef, heel erg mooi! Zeker in combinatie met die band. ![]()
Mooi. En goed dat jullie alle feedback van het forum hebben meegenomen in het nieuwe design ![]()
Dat ze The niet begrijpen komt misschien door het Pools?
Wat een poppenkast.
Nou ja zeg, hoe durven ze. Op nationale televisie! ![]()
Wat een zooitje ongeregeld.
Gelukkig zijn dit niet The Netherlands, bespaart jullie toch het gezichtsverlies daarmee geassocieerd te worden ![]()
Er is volgens mij wel genoeg gezegd over Netherlands versus The Netherlands. Het is aan @Sero om zijn horloge te maken zoals hij wilt.
Ik blijf enthousiast over dit horloge ![]()
Ik ben ook enthousiast, maar niet onverdeeld.
Hoe meer ik ‘m zie, hoe meer ik denk dat ik de wijzerplaat te groot vind tov de bezel, vooral icm de vlakte van het geheel.
Een grote, diepe, platte wijzerplaat met een rechte opstaande rand naar een dunne bezel.
Ik vind het eigenlijk allemaal hele leuke ontwerpbeslissingen, maar het geheel flowt niet 100% of zo.
Ik vind de prijs en specs dan weer 100% spot on, het profiel van de kast voldoende interessant en heb hoegenaamd geen issues met de dial tekst en textuur.
Zou ‘m best eens irl willen zien.
Hahaha geweldig! Zou helemaal mooi zijn als we uit NZ zouden komen ![]()
Is dat niet een beetje inherent aan de deck watch-achtige stijl? Fliegers hebben dat ook, alleen zijn die ook vaak relatief fors.
Ik heb de vier varianten een paar maanden thuis gehad om te fotograferen en ik moet zeggen dat de grootte van de plaat tov het horloge totaal geen issue is in het echt. Integendeel zelfs, de verhoudingen vind ik erg goed gekozen.
Ik denk dat het niet lekker overkomt als je enkel het horloge ziet, zonder referentie van een pols. De wijzerplaat op zich is immers best een bescheiden maat.
Hier krijg ik allerlei hele rare vibes bij ![]()
Haha, ze worden steeds beter! Whisky sour zijn wij in ieder geval niet vies van hoor!
Ja, qua ruimte en positioneren van de numerals op de plaat is heel bewust ook gekeken naar veel Deck watches en dus de grotere jumbo Calatravones. Wij denken dat we hier absoluut de juiste balans hebben gevonden
Ik heb de vier varianten een paar maanden thuis gehad om te fotograferen en ik moet zeggen dat de grootte van de plaat tov het horloge totaal geen issue is in het echt. Integendeel zelfs, de verhoudingen vind ik erg goed gekozen.
Dank! Zoals jij als geen ander weet zijn het juist de verhoudingen waarop wij zo hebben gehamerd om juist te krijgen gedurende verloop van proto’s. Dat gezegd hebbende, we snappen dat we nooit aan iedereens wensen kunnen voldoen en dat 37.5mm om te beginnen zelfs een te grote diameter is voor sommigen.
Ik denk dat het niet lekker overkomt als je enkel het horloge ziet, zonder referentie van een pols. De wijzerplaat op zich is immers best een bescheiden maat.
Nog een polsreferentie + close up op verzoek ![]()