Sero Signature – van idee tot laatste prototypes

Voor de geïnteresseerden:

een tweetal onafhankelijke reviews:

• WatchTime Magazine

https://www.watchtime.com/brands/watches/sero-watch-company-signature

• 12and60
13 likes

Nul reacties? Dan doe je zo je best…

De review op 12&60 heb ik gelezen, top. Die blauwe tint op de wijzerplaat komt mooi tot z’n recht zo. Succes morgen met de launch!

4 likes

Ik ben vooral erg benieuwd naar het uiteindelijke productiemodel, die zou wat subtiele aanpassingen krijgen tov de proto die we telkens zien.
Dus als hij morgen gelanceerd wordt ga ik weer even spieken op de site!

2 likes

Mooi stuk van Guy he? Enorm spannend om nu deze week een viertal onafhankelijk editorials voorbij te zien komen waar je geen invloed op hebt, haha. Maar ik ben enorm dankbaar met de commentaren en voel me vereerd dat iedereen zo positief is.

En ja op die platforms zelf wordt nauwelijks gereageerd. Het gebeurt allemaal op Instagram…

Ja er worden enkele kleine laatste verbeteringen doorgevoerd t.o.v. de review prototypes, waarvan ik op de socials ook enkele posts zal maken met de beelden:

• Signature engraving blijft op dial, maar wordt verfijnder en gunmetal ipv black
  • Dial krijgt engraved minute track ipv printed
  • Uurwerk krijgt additionele gilt engravings Swiss en ons “S” logo
  • Buckle strap krijgt meer curve
  • Clasp BoR bracelet krijgt slanke folding clasp

T.a.v. alle eerdere comments over logo en “Netherlands” zeker gehoord, maar uit internationale hoek kwamen er echt nauwelijks commentaren hierop, dus dat aspect blijft onveranderd.

Morgen gaan we live, dank voor iedereen die ons heeft gevolgd!

Ik zal uiteraard updates en mooie content blijven delen hier.

Ook naar de editorials van Mainspring, Microbrand Watch World (reddit subforum) en Time-Telling zal ik later nog linken

8 likes

Ik had ook begrepen dat het achterdeksel 4 schroeven zou krijgen ipv 6 om de tekst wat beter te positioneren?

Veel succes/plezier met de lancering!! :partying_face:

1 like

Oh goed dat je het zegt! Bijna vergeten, maar ook die verbetering voeren we absoluut nog door.

Minder tekst, 4 schroeven. Cleaner en meer balans. Zodra ik de tekening hiervan officieel op social media gedeeld heb zal ik dat ook hier doen

3 likes

En nog de links naar een tweetal andere editorials die recent zijn verschenen.

Over 1.5u gaan we LIVE! :rocket: :rocket: :rocket:

Mainspring Magazine
https://www.mainspring.watch/review/sero-watch-company-golden-signature-chrono-girl-life-review

Microbrand Watch World (reddit subforum)

6 likes

Heel veel succes!

1 like

Dank allen en volledigheidshalve

8 likes

Heb lang getwijfeld om tot aankoop over te gaan, maar toch besloten voor een ander model. Valt me op terwijl ik net kijk dat de eerste 150 nog niet verkocht zijn. Is dit naar verwachting of hadden jullie er meer van verwacht?

1 like

Jammer! Mocht je opnieuw twijfelen: er zijn inderdaad nog (beperkte) plekken om de eerste 150 te vullen. We zijn enorm blij met de eerste aanloop voor iets wat pas 18u online staat! :rocket::pray:

1 like

Het is voor mij niet helemaal duidelijk wanneer uiterlijk besloten zal worden of de productie door zal gaan. Hebben jullie een indicatie hiervan?

Oftewel, hoe lang zal mijn geld vast staan zonder te weten of ik er ook een horloge voor terugkrijg? :wink:

1 like

Dit laat ik uiterlijk einde presale (13 April) weten, maar veel waarschijnlijker geef ik een dezer dagen al groen licht. Worst case scenario krijg je dus 13 April geld terug.

Ik wil niet teveel vooruit lopen op de zaken omdat we letterlijk nog geen dag live zijn, maar deze eerste 18 uur zijn enorm positief en ik kan mij niet anders voorstellen dan dat we in productie gaan. Wordt vervolgd!

4 likes

Nou, daar zijn we dan! Dank allen, de positiviteit en support is overweldigend. We zijn enorm blij en voelen ons vereerd. Meer updates volgen uiteraard later.

17 likes

Echt heel fraai! Geblauwde wijzers vind ik altijd heel mooi bij een lichte wijzerplaat… En dan met een goude kast… :heart_eyes:

1 like

Zal ik dan ook…? Of is u al uitverkocht?

2 likes

Dank! Prijs blijft vooralsnog 899 euro, ongerelateerd aan onze funding goals. Maar ben absoluut enorm blij dat we deze mijlpaal hebben bereikt. Dat is bijzonder, want het is een behoorlijk competitief veld en vele van jullie hebben denk ik al eerdere pogingen van collega’s met mooie horloges en ideeën zien falen.

Dank! Ja de combinatie van lichte dials (met gegraveerde numerals) met het contrast van thermisch geblauwde handen blijft voor mij iets magisch. Niet alleen voor deze Signature collectie van onszelf, maar ook van andere stukken in mijn persoonlijke collectie

Graag! Join the Sero family! De voorverkoop loopt nog even, dus nog niet uitverkocht!

5 likes

foto?

1 like

Wie zit er eigenlijk achter dit account als jij het hebt over “persoonlijke collectie”?
Robert of Sergino?

:joy:

1 like

We delen een zelfde account, maar laatste reactie kwam van Sergino! :wink:

Nog meer? :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes