Sero Signature – van idee tot laatste prototypes

Van harte. Dat is een mijlpaal. De prijs is nog steeds 899 euro, of hadden jullie geen 150 stuks nodig om te funden?

1 like

Echt heel fraai! Geblauwde wijzers vind ik altijd heel mooi bij een lichte wijzerplaat… En dan met een goude kast… :heart_eyes:

1 like

Zal ik dan ook…? Of is u al uitverkocht?

2 likes

Dank! Prijs blijft vooralsnog 899 euro, ongerelateerd aan onze funding goals. Maar ben absoluut enorm blij dat we deze mijlpaal hebben bereikt. Dat is bijzonder, want het is een behoorlijk competitief veld en vele van jullie hebben denk ik al eerdere pogingen van collega’s met mooie horloges en ideeën zien falen.

Dank! Ja de combinatie van lichte dials (met gegraveerde numerals) met het contrast van thermisch geblauwde handen blijft voor mij iets magisch. Niet alleen voor deze Signature collectie van onszelf, maar ook van andere stukken in mijn persoonlijke collectie

Graag! Join the Sero family! De voorverkoop loopt nog even, dus nog niet uitverkocht!

5 likes

foto?

1 like

Wie zit er eigenlijk achter dit account als jij het hebt over “persoonlijke collectie”?
Robert of Sergino?

:joy:

1 like

We delen een zelfde account, maar laatste reactie kwam van Sergino! :wink:

Nog meer? :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

8 likes

Kleine update. Tussenstand van de populairste dials in volgorde van orders:

1. Goud

2. Zilver

3. Blauw

4. Rood

Grappig detail: rood wordt significant gewaardeerd door het vrouwelijke geslacht!

9 likes

Prachtige banden trouwens :ok_hand:

1 like

Scherp oog! En dank, we hebben veel moeite gedaan om hoge kwaliteit handgemaakte banden te laten maken. Ik ben zelf behoorlijk afnemer van Delugs voor mijn persoonlijke collectie en wilde die kwaliteit nastreven.

1 like