Sero Signature – van idee tot laatste prototypes

Haha, geweldig. Een man die de daad bij het woord voegt! Ik kijk nu al uit naar de wrist shots vanaf een terrasje met een Negroni in de hand!

3 likes

Een paar mooie rustige shots van zilver voor de zondagavond…

21 likes

Eerste poging tot amateur macro shots met iPhone en simpele clip on macro lens. Vond het resultaat dusdanig aardig dat ik ze hier toch deel. Volgende keer nog beter poetsen :stuck_out_tongue:

En dit is overigens gedaan zonder extern/kunstmatig licht. Gewoon simpel daglicht en wat optimaliseren van de inval/hoek

22 likes

Laatste update voor de mensen die watch spotting leuk vinden en/of de serie Maxima op videoland kijken:

21 likes

Leuk, sowieso veel horloges in die serie.

1 like

Wat kost dat, zo’n advertentie?

Ja zeker! Ze dragen ook echte vintage van AWCO, enorm leuk om daar als nieuw merk met eigen design tussen te zitten :pray:

3 likes

Laatste update

6 likes

Ik zie alleen een linkje naar een artikel? In je eigen topic zou je wellicht zelf iets kunnen delen over de nabije toekomst?

Doe ik absoluut en heb ik volgens mij tot heden ook frequent gedaan. Er wordt achter de schermen hard gewerkt aan de straps, verpakking, metalen kaartjes en horloges zelf. Alles verloopt vooralsnog volgens schema.

Ik zal hier op terugkomen in dit topic zodra ik wat leuke BTS foto’s heb van het proces! :wink:

Voor nu moet je het ff met Fratello doen, maar wilde dat toch posten omdat we het zelf erg mooi vinden en ik weet dat anderen het leuk vinden om ook te lezen.

3 likes

Top! :ok_hand:

Ontwikkeling van nieuwe modellen vind ik ook interessant.

1 like

Zojuist binnengekomen: aan flink aantal kilo’s aan metalen garantiekaartjes. Afwerking is bewust een match met onze brush van de dial. Ze voelen als een premium metalen credit card. Compleet onnodig, maar wel lekker :stuck_out_tongue_winking_eye:

Daarnaast eerder deze week ook nog een feature op Monochrome:

12 likes

Leuke toevoeging die " luxe" garantie kaartjes.

Oktober is helaas nog erg ver weg. :hourglass_flowing_sand:

1 like

Complimenten, je bent aan een mooi project bezig zeg! Dit zij wel de details waarvoor ik warm loop. Ik begin zelfs bijna te wennen aan het “Netherlands” op de wijzerplaat, al ben ik nog niet ver genoeg voor een pre-order :sweat_smile:

1 like

Ja toch?! Eens, geduld…. :rofl::rofl: lastig

Dank, geweldig om te horen! In dat geval zal ik maar blijven updaten en je over de streep proberen te krijgen, haha :wink:

-———————————————-

Volgende productie-update:

Upgrade caseback en uurwerk decoratie.

• Van 6 naar 4 schroeven op de kastbodem (10 ATM blijft behouden)
• Minder tekst voor een rust en balans
• Verguld gegraveerd Sero-logo en “Swiss Made”-tekst op het uurwerk

Op de afbeeldingen:

1. Beoogde productieversie (visualisatie)
  2. Technische tekening
  3. Huidig reviewprototype

De eerste afbeelding is een visualisatie van het beoogde eindresultaat (uiteindelijke productie-uitvoering kan nog licht afwijken)

8 likes

Nice. Ziet er idd rustiger uit. Je hebt wel een blauwe schroef extra en een jewel minder :wink:

2 likes

Haha scherp oog :wink: daar kon de AI software niet helemaal mee overweg, paar keer geprobeerd weg te halen haha, maar ging ok het idee van een visualisatie dus dient zn doel denk ik zo…

3 likes