Eerste poging tot amateur macro shots met iPhone en simpele clip on macro lens. Vond het resultaat dusdanig aardig dat ik ze hier toch deel. Volgende keer nog beter poetsen
En dit is overigens gedaan zonder extern/kunstmatig licht. Gewoon simpel daglicht en wat optimaliseren van de inval/hoek
Doe ik absoluut en heb ik volgens mij tot heden ook frequent gedaan. Er wordt achter de schermen hard gewerkt aan de straps, verpakking, metalen kaartjes en horloges zelf. Alles verloopt vooralsnog volgens schema.
Ik zal hier op terugkomen in dit topic zodra ik wat leuke BTS foto’s heb van het proces!
Voor nu moet je het ff met Fratello doen, maar wilde dat toch posten omdat we het zelf erg mooi vinden en ik weet dat anderen het leuk vinden om ook te lezen.
Zojuist binnengekomen: aan flink aantal kilo’s aan metalen garantiekaartjes. Afwerking is bewust een match met onze brush van de dial. Ze voelen als een premium metalen credit card. Compleet onnodig, maar wel lekker
Complimenten, je bent aan een mooi project bezig zeg! Dit zij wel de details waarvoor ik warm loop. Ik begin zelfs bijna te wennen aan het “Netherlands” op de wijzerplaat, al ben ik nog niet ver genoeg voor een pre-order
• Van 6 naar 4 schroeven op de kastbodem (10 ATM blijft behouden)
• Minder tekst voor een rust en balans
• Verguld gegraveerd Sero-logo en “Swiss Made”-tekst op het uurwerk
Op de afbeeldingen:
Beoogde productieversie (visualisatie)
Technische tekening
Huidig reviewprototype
De eerste afbeelding is een visualisatie van het beoogde eindresultaat (uiteindelijke productie-uitvoering kan nog licht afwijken)
Haha scherp oog daar kon de AI software niet helemaal mee overweg, paar keer geprobeerd weg te halen haha, maar ging ok het idee van een visualisatie dus dient zn doel denk ik zo…