Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Nooit een navitimer gehad… benieuwd of ik dit niet te druk ga vinden :joy:

15 likes

Best cool :sunglasses: inderdaad

Kende ik ook nog niet

Zeker. Alleen beetje dik wel, 14mm.

1 like

21 likes

4 likes

Omdat het in dit topic wel kan :blush:

20 likes

Ik ken dat merk alleen hiervan.

1 like

Op Hf is het merk nog nooit voorbijgekomen, maar op Vinted zie ik regelmatig horloges van Osaki. Deze werden in Spanje en Portugal verkocht in de tijd van Franco (dictator, tarrifs, je kent het wel…), voor zover ik kan nagaan.

A. Schild en Cupillard uurwerken, typisch jaren 70 design met vooral bijzondere wijzerplaten met een geheel eigen, speelse, uitstraling. Het was een merk van Duward. Tegenhanger van Radiant - dat ook in Barcelona gevestigd was en Swiss Made horloges op de Spaanse markt wist te leveren dankzij het eigen label en een goed distributienetwerk, dat de Zwitsers zelf destijds niet van de grond kregen op het Iberisch Schiereiland. Andere tijden.

Deze had ik alledrie wel willen dragen. Ik heb dus nog niet toegehapt. Duur zijn ze niet… Maar ik heb al een horloge.

5 likes

Al had ik hem liever met 1 baguette op 12 gezien. Details doen het hem.

6 likes

Graag!

14 likes

12 likes

Helaas net achter het net gevist

12 likes

4 likes

Nog niet beschikbaar en heb geen tijd om deze op 7 maart in Londen te gaan halen, maar ik hoop dat er meer C1 Loco s gaan komen. Vind het misschien nog beter passen dan in the twelve cases. Wel wat aan de dikkere kant met bij a 14mm

6 likes

Deze van @Meistersinger

:heart_eyes::heart_eyes:

8 likes

Die krijgt van mij een like :grinning:

3 likes

Binnenkort om de pols:

Dit horloge wil ik altijd wel dragen, ik heb afgelopen zomer de fout gemaakt dit ding te passen ondanks dat hij buiten budget is. Misschien een paar jaar sparen?

20 likes

Wonderschoon! :star_struck:

1 like

21 likes

Ja mooi is ie heh :star_struck:

1 like