Of
Gaaf! Ik moet wel een beetje wennen aan die klassieke features op een duikhorloge.
1 like
Zeker gaaf. Ik voel wel dezelfde incongruentie. Zonder duikbezel en de pointer date naar de buitenste rand zou het geheel voor mij meer coherent aanvoelen.
2 likes
De foto’s zijn uit 2019, ik zag deze voor het eerst en het “pakte” me, terwijl ik niets met maanfase horloges heb.
2 likes
De 34mm?
1 like
Ja, die past het beste op mijn bescheiden <17cm polsen.
1 like
Ik vind die mini op mijn 18cm pols.
Doet het goed op mijn vrouw haar 13cm polsen.
kek ding hoor! ![]()
1 like
Ik ga hem binnenkort nog eens passen. 38mm is sowieso te groot, zeker helemaal wit en geen bezel. 34mm is een prima maat, 36mm was misschien net iets beter geweest.
Hier op een 18cm pols in de review, ik vind hem prima passen:
6 likes
Eens. De 34mm zou ook mijn keuze zijn. Ik heb die van @Kad eens mogen passen, maar dat was na een namiddagje gtg, dus ik was al best verzadigd. Door jouw zoektocht moet ik toegeven dat ik ook wel al eens naar de website gesurft heb, en op chrono heb gekeken.
3 likes
Hola, die is wel erg in-your-face voor een Longines. Ik zou er een Orient logootje oid op verwacht hebben.
2 likes
Daar houd ik van, opvallende kleur in de verzameling. Speedmaster en Navitimer zijn al zwart, Constellation en andere vintage zijn wit. Ik heb daar graag wat kleur bij. Niet voor niets heb ik ook deze:

5 likes
Ik wacht vol spanning tot de HF foto back-end terug wakker wordt. ![]()
Ah, kijk. Mooi inderdaad
heel leuk bandje erop.
2 likes
Die is wel erg mooi.