Aangeboden mijn Longines Flagship Ultra-Chron. Met het 431 Highbeat 36000 bph uurwerk, genaamd Ultra Chronometer. Een prachtig exemplaar in 18 karaat witgoud. Zeer zeer zeldzaam model die de tijd heel goed heeft doorstaan. Compleet origineel met zeer geringe gebruiksporen. De dial en wijzers zijn tevens in 18k en de dail is gezet met 4 vonkelende heldere diamanten. Waar de datum op 5 uur is geplaatst. Bellissimo !
Weet dat tegenover iedere 9 geelgoud horloges van merken er maar 1 in witgoud wordt gemaakt. Bron: (https://goldammer.me) (Niet te veel naar andere gouden horloges koekeloeren en je focus bij deze prachtige Longines houden, zie wel dat als er Patek of Rolex OID op de plaat zou staan zou dit horloge in deze stijl aanzienlijk meer kosten. Longines is ondergewaardeerd. )
18mm banden aanzet om deze Longines met alle mogelijke banden te kunnen dragen.
Foto plaat Ter illustratie.
Merk en model:
Longines Flagship Ultra-Chron 8054.1
Diameter:
35
Leeftijd:
Begin jaren 70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):
Ergens 2024
Factuur en/of certificaat:
Niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Niet aanwezig
Verzendkosten of afgehaald in regio:
Amsterdam
Conditie (krassen, werking etc):
Zo goed als nieuw. Enige veegjes op het witgoud vindbaar maar voor de leeftijd in prachtige zo goed als ongedragen originele staat. Ongepolijst en het origineel plexiglas is kraakhelder. De case heeft ook op drie plekken het 18k halmark logo zichtbaar.
Soort uurwerk en kaliber:
Kaliber 431 36000 BPH Highbeat Ultra-Chron staat voor ( Ultra Chronometer ) Highbeat
Vraagprijs:
€3600
Zie mijn ervaringen:
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.