Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Mwah. Is het gek dat me dit erg aan Cartier doet denken? En dat zie (en heb) ik dan toch liever. :person_shrugging:

1 like

nee, de verhouding tussen de band en de kast klopt op één of ander manier niet🤔

1 like

9 likes

Dit is een gegraveerde zilveren plaat waarvan de zwarte delen zwart gemaakt zijn met grand feu emaille. Pffff. 8mm dik, 38,5mm breed. Man man man.

24 likes

Prachtig toch?

21 likes

Wat een werk, prachtig!

1 like

Doe mij maar deze van Visconti :sweat_smile:

Een van mijn absolute grails overigens :star_struck:

6 likes

Deze prachtige art deco stijl Flagship van Longines had ik destijds moeten aanschaffen :thinking:

15 likes

15 likes

Dat is een mooie zeg. Aangezien jij deze als grail aanmerkt: is dit erg aan de prijs?

3 likes

Duikers zijn niet echt mijn ding, deze vind ik wel gaaf:

14 likes

Ja deze is lekker :ok_hand:

1 like

Krijg ‘meteen’ deze in mijn Instafeed:

:wink:

15 likes

De nieuwe…

19 likes

Er zijn enkele verschillende uitvoeringen. Rode resin en zwarte resin, met zilver overlay en gouden overlay. De goedkoopste versie zal al snel voor 2500€ gaan. Veel geld voor een pen natuurlijk maar je moet hem vooral aangeboden vinden.

2 likes

Ah ja, dat laatste geldt voor alle dingen die mooi zijn, goed van kwaliteit en in gelimiteerde oplage gebouwd.
Gelukkig ben ik linkshandig, dus het konijnenhol van vulpennen is niet aan mij besteed.

4 likes

De SBGY995 alstublieft.

9 likes

Die kent Google niet (ik ook niet)…

Gaaf hoor! Welke uitvoering is dit?

1 like

SBGY is een Grand Seiko productreeks waar de Omiwatari in zit, bijvoorbeeld.

Dat is een eenhoorn, als je die bedoelde. Dat is de spring drive big date waar ik achteraan zit:

Dat is een nog veel ergere eenhoorn dan de Spring Drive big date:

100 stuks wereldwijd. En al heel erg lang pleite. Ik doe regelmatig zoekertjes naar beide modellen op chrono24, maar nee.

Kortom, als jij een GCBY995 of GCPL995 in handen zou hebben moet je geen broodje met me gaan doen, want ik ga keihard een wisseltruc proberen. Of een babbeltruc. Of een ouderwetse zakkenrollerij. :slight_smile: Althans, als ik 'm niet van je los kan weken voor geld. Of andere horloges. Of één van m’n nieren.

6 likes