Ik bedoelde inderdaad, zoals op de foto, deze eenhoorn. Daarom ook in dit topic. Geen nier waard, wel prachtig.
SBGA521
Horage Molokini ![]()

Chrono’s blijven favoriet. Heeft iemand op het forum deze Apollo Soyuz? Blijft tof, op foto’s in elk geval.
Die is heel lang niet populair geweest, hier niemand gezien met deze. Wel 2 jaar terug eentje tegengekomen op een GTG. Diegene vond 'm een paar jaar daarvoor voor 2.8k nieuw;
Staat er bij Spiegelgracht eentje te koop. Wel iets meer dan 2.8k tegenwoordig.
Zij hebben op de site ook een leuke blog over specifiek dit horloge: Een symbool van vrede: de Speedmaster 'Apollo-Soyuz' - Spiegelgracht Juweliers
Bij Burger klopt de B&P, dan liever iets met uitgeven. Zie alleen niet of de zwarte inlay in de caseback nog intact is, al vind ik de prijzen iets te gortig om voor een stalen Speedy neer te leggen.
Oeh, die is leuk!
Sorry, maar 1500 euro neerleggen voor een doos is iets dat ik nooit zal, of wil, begrijpen. Waanzin. Ik ben blijkbaar niet rijk genoeg.
Tja. Dat is een beetje Speedmaster rabbit hole en ook precies het omslagpunt van een mooie, zeldzame Speedmaster naar eentje die absolute verzamelwaarde heeft en houdt. Vaak zijn degene die zo’n horloge willen kopen op zoek naar de allerbeste en daar hoort B&P bij.
Moet je voor de grap eens opzoek gaan naar een losse Speedmaster crater box. Daar betaal je snel €1500 voor de doos alleen.