Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Ik bedoelde inderdaad, zoals op de foto, deze eenhoorn. Daarom ook in dit topic. Geen nier waard, wel prachtig.

1 like

SBGA521

1 like

Horage Molokini :heart_eyes:

5 likes

:heart_eyes:

14 likes

Deze gaat er komen dit jaar, weet alleen nog niet wanneer.

10 likes

Deze is mooi, wel liever met een lichtere band:

12 likes

Chrono’s blijven favoriet. Heeft iemand op het forum deze Apollo Soyuz? Blijft tof, op foto’s in elk geval.

12 likes

Die is heel lang niet populair geweest, hier niemand gezien met deze. Wel 2 jaar terug eentje tegengekomen op een GTG. Diegene vond 'm een paar jaar daarvoor voor 2.8k nieuw;

11 likes

Staat er bij Spiegelgracht eentje te koop. Wel iets meer dan 2.8k tegenwoordig.

Zij hebben op de site ook een leuke blog over specifiek dit horloge: Een symbool van vrede: de Speedmaster 'Apollo-Soyuz' - Spiegelgracht Juweliers

2 likes

Bij Burger klopt de B&P, dan liever iets met uitgeven. Zie alleen niet of de zwarte inlay in de caseback nog intact is, al vind ik de prijzen iets te gortig om voor een stalen Speedy neer te leggen.

1 like

7 likes

Ginza SPB259

24 likes

15 likes

Oeh, die is leuk!

1 like

Sorry, maar 1500 euro neerleggen voor een doos is iets dat ik nooit zal, of wil, begrijpen. Waanzin. Ik ben blijkbaar niet rijk genoeg.

Euhh, deze nog steeds.

16 likes

12 likes

31 likes

Tja. Dat is een beetje Speedmaster rabbit hole en ook precies het omslagpunt van een mooie, zeldzame Speedmaster naar eentje die absolute verzamelwaarde heeft en houdt. Vaak zijn degene die zo’n horloge willen kopen op zoek naar de allerbeste en daar hoort B&P bij.

Moet je voor de grap eens opzoek gaan naar een losse Speedmaster crater box. Daar betaal je snel €1500 voor de doos alleen.

22 likes