Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

15 likes

De PO draag ik op tropic dus wat dat betreft ben ik indd voorzien voor vakantie/strand etc.

De BB54 is gewoon een heel fijn formaat horloge…

3 likes

Pardon? :scream:

1 like

Ik heb zoiets gepast bij Steltman 9 maanden geleden. Echt prachtig. Enige bedenking was wel dat er een minuscuul uurwerkje in zit wat ook nog prominent zichtbaar is door de caseback. Dat was wel een serieuze teleurstelling voor 9.5k.

Deze lonkt als serieuzer alternatief voor een Datejust.

14 likes

Ik moet natuurlijk toegeven dat ik bij dit horloge fotoverliefd ben en op de site van Glashütte er misschien met opzet geen foto van de achterkant is te zien.

Dit was ‘m:

Edit: afwerking natuurlijk fantastisch maar de metalen ring (is dat een spacer?) viel me tegen.

4 likes

Deze prachtige originele en zeldzame autavia nog maar eens.
Nog steeds niet verkocht…
Kijk die kast! :yum::face_exhaling:

13 likes

De nieuwe Constellation Observatory:

28 likes

Ik ben er normaal niet super gevoelig voor maar dit ziet er wel wat knuffig uit voor een horloge van kaliber

1 like

Ik mis toch echt een secondenwijzer bij dit model. Maar met die prijs hoeven ze zich voor mij niet aan te passen.

3 likes

Ja eens, die mis ik ook. En eigenlijk vind ik dat de wijzerlengte afgestemd moet op de minute track; nu steekt de minutenwijzer daar een heel eind overheen. Bij het vintage origineel klopt dat wel.

Inderdaad, ik geloof ook niet dat ik de doelgroep ben :face_with_peeking_eye: :sweat_smile:

3 likes

He bah ja. Was even 2 minuten enthousiast maar eenmaal gezien…maar toch, ook overkomelijk.

1 like

Inderdaad wel overkomelijk. Ook in de jaren 50-60 werd daar wel eens tegen gezondigd, en die laat ik daarvoor ook niet liggen als het geheel me wel aanstaat :blush:

1 like

Voor mij graag in deze uitvoering:

17 likes

denk dat er een nieuwe bijnaam aan zit te komen voor deze modellen:

3 likes

Prachtig hoor die nieuwe Omega’s! Maar een stalen horloge zonder stalen band voor tussen de 10.7 en 12 k? :roll_eyes: ik weet nog zo goed dat de meesten de Iwc Ingenieur te duur vonden. Maar die valt nu voor mij wel op zijn plek.

Doe mij maar iets meer value for money van Omega vandaag. De Hesalite graag. Zou het er nu dan toch van komen?

12 likes

Hij is zeker niet lelijk maar de gewone constellation vind ik dan toch een stuk meer bijzonder. Zeker met de gekartelde bezel.

1 like

7 likes

Doe deze maar :yum:

16 likes