Misschien om eens anders te zijn. Vind het zelf wel wat hebben en oranje doet het altijd wel goed om lekker op te vallen.
“Snaaks”. Dat woord heb ik al lang niet meer gehoord. Prachtig ![]()
Ik ben akkoord met de minutenaanduiding / wijzerlengte, maar dit is duidelijk geen vergetelheid maar een bewuste keuze.
Verder een hele leuke, iets geïnspireerdere release van O.
Zie ik graag!
Connie Kiezen.
Edit: de blauwe van @wbcoupe!
En een brandstapel voor de heks die Au750 onder de wijzers van de gouden gedrukt heeft, graag.
Was een mooie concurrent geweest voor de 1908 zonder.
Volgens Omega is de 1908 absoluut geen partij gezien de Omega op leer maar liefst 10.350 euro duurder is. ABSURD! ![]()
Owww fugg.
Maar geen korting bij Rolex.
Voor dat geld koop je de 1908 met gouden band! Nu lijkt me de Omega kast wel wat bewerkelijker, maar toch! #bonkers
Vind het gebrek aan contrast bij de gouden ook wel een dingetje. Heeft het vintage origineel ook natuurlijk, maar afleesbaarheid lijkt me matig.
Vind deze wel veel mooier dan de 1908. Prijsverschil zit ik niet zo mee, sowieso beide ver boven wat ik voor een horloge ga neertellen ![]()
Doen! Die Twelve is echt een mooie allrounder ![]()

Haha, ik ben meer type paradijsvogel dan conservatieve baardmans, dus ik snap dat anderen er zo naar kunnen kijken ![]()
Helemaal ok!
![]()
Ik heb gewoon een persoonlijke afkeer van “Maak maar overal gaten waar het kan en graveer wat overblijft maar vol met wat je er ook maar wil opzetten. Bloemetjes? Ok, go! En waar het niet past, vraag je? Trek maar gewoon wat lijntjes.”
Ik snap het. Vergt veel vaardigheid. Prachtig gemaakt. Zelden een meerwaarde voor het geheel in mijn middle aged ogen.
Breguet of Credor, maakt me niet uit. Too much going on for my brain to process.