Hahahaha. Het houdt niet op ![]()
En je wil dat we ze dichtknopen boven je hoofd?
Als het maar ophoudt… ![]()
Kopen ![]()
als het helpt: pas maar op in die fuik en de ruimte tussen de band en rechter onder lug…
Dank u dokter!
Dat helpt; ik zag het zelf ook. Voor het bedrag wat ervoor wordt gevraagd is dat niet best. ![]()
Moet ik nu op zoek naar merken met betere afwerking en qc? ![]()
denk dat die lug ergens onderweg een optater heeft gehad, QC bij Credor heb ik alle vertrouwen in
Zoek eens een foto op van de achterkant. Het lijkt er op dat Credor, om totaal onverklaarbare redenen, de two-tone streep niet tot aan de sluiting van de bracelet door heeft laten lopen.
Voor mij is dat een “hard pass”, bij gebrek aan een betere uitdrukking. Allemachtig, wat een stompzinnige fout. Als ze dat goed hadden gedaan was dit een clean cut case of “Shut up and take my money”, maar nu? Tja.
In het handje zijn die banden strakker dan ze op foto doen vermoeden. Dat is het probleem niet, dat zie je nauwelijks. Maar dat van die two-tone links… Dat is een doodzonde.
what is seen, cannot be unseen en two-tone is sowieso een doodzonde ![]()
Potdulleme. Inderdaad. Wat is dat voor gekkigheid? Nou: genezen.
Voor even dan…
die wijzerplaat echter ![]()
Ik lees net dat Credor ook op Watches and Wonders gaat exposeren. Misschien eens een gelegenheid om weer in de ban te geraken. Of voorgoed genezen te zijn. ![]()
Heel gaaf! Heb je een referentienummer van deze? ![]()