Wat had je willen dragen vandaag? deel XII

Ik heb enkele filmpjes bekeken, en de lugs blijven erg hoog, waardoor het nog meer een tonnetje wordt.

1 like

Stukje goud :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Deze Laco Electric graag! Deze had na jaren werkeloos in de lade eindelijk kans om aan 't werk te gaan :nerd_face:. Kortgeleden vond ik namelijk op de rommelmarkt een Timex case met exact zo’n batterijdeksel als de Laco!
Bleek na googlen niet vreemd, want Laco was in die tijd overgenomen door Timex; dus die zeldzame vondst leek de oplossing - er van uitgaande dat een kersverse batterij het feest compleet zou maken. Helaas :sweat:

Maar …blijft mooi met dat sobere ontwerp om naar te kijken dus eventjes een plek bij andere Electric tijdgenoten :slightly_smiling_face:

3 likes

Die rechter is wel wat voor onze @Royce :innocent:

3 likes

Deze waanzinnige duiker. Onlangs in het echt gezien en zwaar onder de indruk. Te duur om te kopen, maar voor een dagje graag:

:star_struck:

9 likes

3 likes

Erg fraai !

1 like

Nieuw model. 38mm, solar en lekker plat. Onder de 300 dollar.

1 like

Incl of excl verzenden en import (25%)?

Excl.

1 like

Prachtig met dat bandje

1 like

8 likes

8 likes

9 likes

Ik begin interesse in goud te krijgen, dus doe mij deze maar (gestolen uit het Ebel only topic)

10 likes

12 likes

12 likes

Foto’s van t www gejat. Om precies te zijn van een post die op t forum van onze oosterburen te vinden is.

Grijze lucht buiten. Dus vandaag zin in deze grijze muis. Die band ook. :face_exhaling:

9 likes

Monaco

1 like

PRX Damascus

8 likes